Vastaavan suorituskyvyn saadakseen esimerkiksi mersussa joutui väistämättä valitsemaan kutoskoneen, joka ei ainakaan tuota Alfaa taloudellisempi ollut. Bemarin 80-l loppupuolen 520i oli sekin selvästi hengettömämpi.
No, olihan 80-uvun loppupuolella 192 hevosvoimainen 320is ja vuonna -90 520i sai 150 hevosvoimaa.
ei tainnut olla myynnissä kuin italiassa toi 320is? toi Alfan twinspark oli tehokkaimmasta päästä 2 litraisista vapaastihengittävistä ilmestyessään vuonna 86, myös Mazda 626Gtissa oli saman verran tehoa samaan aikaan, vääntö tosin huonompi alakierroksilla.
vaikka edistyksellinen,tehokas jne mutta en nyt jaksa tähän paneutua kun menee ihan off topic
90-luvun lopun Corollan moottorit olivat aikanaan melko EDISTYKSELLISIÄ muuttuvine imuventtiilien ajoituksineen. Eikä TEHOKKUUTTAKAAN (1.3 86hv ja 1.6 110hv) tarvinnut hävetä, vaikka edellisen korimallin moottorien litratehoista olikin otettu takapakkia. Vielä kun moottorit ovat luotettaviakin, sanoisin että hienoa tekniikkaa.
oliko noiden moottorien tehot ilmoitettu din asteikolla vai vanhalla japanilaisten jis määrityksen hevosia joista tuntui aika monet olevan laitumella?
simppa:
No, olihan 80-uvun loppupuolella 192 hevosvoimainen 320is ja vuonna -90 520i sai 150 hevosvoimaa.
ei tainnut olla myynnissä kuin italiassa toi 320is? toi Alfan twinspark oli tehokkaimmasta päästä 2 litraisista vapaastihengittävistä ilmestyessään vuonna 86, myös Mazda 626Gtissa oli saman verran tehoa samaan aikaan, vääntö tosin huonompi alakierroksilla.
NHB:
eikös tuo 320is ollut M3 korvaaja joillain italian ja portugalin markkinoilla koneen tilavuuden takia verotussyistä?
Lefa:
oliko noiden moottorien tehot ilmoitettu din asteikolla vai vanhalla japanilaisten jis määrityksen hevosia joista tuntui aika monet olevan laitumella?