Ei, mutta artikkelista kuvio kävi hyvin selväksi: Volkswagenin onni on, että se on vahva markkinoilla, jotka ovat kasvussa, kun taas Toyota on riippuvainen niistä [markkinoista], jotka ovat romahtaneet.
No jos historian painolastia miettii, niin eiköhän Volkkarilla ole se suurin apina selässä
Tuskinpa Kiinassa mitään Japaniin verrattavaa. Siinä on sekin ero, että Japani ei ole erehdyksiään juuri myöntänyt tai katunut. Kiinan ja Japanin välejä vanhat asiat edelleen hiertävät.
Bulkkia kansalle niin ei naapuri voi tulla kateelliseksi.
Ei, mutta artikkelista kuvio kävi hyvin selväksi: Volkswagenin onni on, että se on vahva markkinoilla, jotka ovat kasvussa, kun taas Toyota on riippuvainen niistä [markkinoista], jotka ovat romahtaneet.
Volsun myynnin kasvu Kiinassa alkuvuodesta 9%.
Toyotan ongelmana on sekin, ettei Japskitavara ole Kiinassa kaikkien keskuudessa huudossa historiallisista syistä.
No jos historian painolastia miettii, niin eiköhän Volkkarilla ole se suurin apina selässä
juuso01:
Tuskinpa Kiinassa mitään Japaniin verrattavaa. Siinä on sekin ero, että Japani ei ole erehdyksiään juuri myöntänyt tai katunut. Kiinan ja Japanin välejä vanhat asiat edelleen hiertävät.