Multitronic on pikkuhiljaa häviämässä Audeista. Lieko A4/A5 ainoat mallit joihin saa?
Kyllä tuo Multitronic on edelleen esitelty kaikkiin uusiin korimalleihin konfiguraatioissa, joihin se on tarkoitettu eli pienempitehoisiin (<2.8 FSI) etuvetoihin A4, A5 ja myös uuteen A6:een tuo on tulossa. Mikäköhän on näiden uusien, järeämmällä kytkimellä varustettujen Multitronicien kestävyys ollut suuremmilla kilometreillä?
Jonkunlainen saavutus Audilta, että ensimmäisen polven korkaneiden variaattoreiden korjauksiin (mm. työsylinteri) saatiin oikeasti uppoamaan niin tajuttomasti rahaa, kun ottaa huomioon, ettei laatikko kokonaisuudessaan edes ole muuta kuin muutama lautaspyörä, monilevykytkin ja elektroniikkaa.
Herbert:
Eikö tarve ole ilmeinen jos säädät ratin aina ääriasentoon?
Kai sen olisi voinut säätää tuohon jo tehtaalla.
simppa:
Kyllä tuo Multitronic on edelleen esitelty kaikkiin uusiin korimalleihin konfiguraatioissa, joihin se on tarkoitettu eli pienempitehoisiin (<2.8 FSI) etuvetoihin A4, A5 ja myös uuteen A6:een tuo on tulossa. Mikäköhän on näiden uusien, järeämmällä kytkimellä varustettujen Multitronicien kestävyys ollut suuremmilla kilometreillä?
Jonkunlainen saavutus Audilta, että ensimmäisen polven korkaneiden variaattoreiden korjauksiin (mm. työsylinteri) saatiin oikeasti uppoamaan niin tajuttomasti rahaa, kun ottaa huomioon, ettei laatikko kokonaisuudessaan edes ole muuta kuin muutama lautaspyörä, monilevykytkin ja elektroniikkaa.