Hinta tulee taatusti olemaan täysin järjetön kuten kovakattoisella LFA:kin.
Rajoittava tekijä varakkaillekin on, että autoa valmistetaan vain 500 kappaletta.
Veikkaisin, että Toyota on tuossa laskenut aivan oikein. LFA tuskin pystyisi merkkinsä takia myymään Ferrareita vastaan mikäli sen tuotantoa ei olisi rajoitettu. Nyt ostajat kokevat saavansa jotain todella yksilöllistä.
Toivottavasti se on tismalleen samannäköinen kuin tuo konsepti! Erittäin linjakas ja tyylikäs muoto. Mutta kyllähän siitä tulee sairaalloisen kallis, varsinkin kun avomalli on yleensä aina kalliimpi kuin umpimalli...
Mitä tollasella tekee esimerkiksi Lontoossa, jossa aina sataa.
Hinta tulee taatusti olemaan täysin järjetön kuten kovakattoisella LFA:kin.
Rajoittava tekijä varakkaillekin on, että autoa valmistetaan vain 500 kappaletta.
Veikkaisin, että Toyota on tuossa laskenut aivan oikein. LFA tuskin pystyisi merkkinsä takia myymään Ferrareita vastaan mikäli sen tuotantoa ei olisi rajoitettu. Nyt ostajat kokevat saavansa jotain todella yksilöllistä.
jos se on yhtään samannäköinen kuin tuo konsepti vuodelta 2008 niin oikein maistu ulkonäon puolesta
http://www.autoblog.com/2011/08/02/lexus-planning-lf-a-roadster-for-2014-seven-seat-cuv-delayed/
Toivottavasti se on tismalleen samannäköinen kuin tuo konsepti! Erittäin linjakas ja tyylikäs muoto. Mutta kyllähän siitä tulee sairaalloisen kallis, varsinkin kun avomalli on yleensä aina kalliimpi kuin umpimalli...