Muskin ja Teslan perusteettomat väitteet yhteistyöstä suututti BMW:n. Nimetön lähde BMW:ltä arvioi Muskin kertoman olleen huttua jolla halusi vain saada julkisuutta ja PR-arvoa.
http://www.autoblog.com/2014/12/02/bmw-dismisses-tesla-tie-up-talk/
Teslan kiinnostus hiilikuituun liittyy todennäköisesti Roadsterin korvaajaan, sähköiseen huippunopeaan ja hintavaan urheiluautoon. Tasolla 2016-18. Kun paino vanhassa oli 1240 kg + niin suuremmalla teholla yhdistettynä voisi olla tarkoitus pyrkiä 1000 kg tasolle jolloin jopa reilusti alle 3 sek ajat 0-100 olisi mahdollista. Vanhassa kun oli tehoa 215 kW ja Model S:n nykymotissa 350 kW niin saisi aika hauskan paketin. Patterit vain pohjakoteloihin pois kuljettajan selän takaa jolloin painopiste ongelma ratkeaisi jossain määrin.
Teslassa ei taida olla mitään premiumia hinnan lisäksi. 2-5 vuodessa mistään merkistä ei tule premiumia
GTamv:
Ei kai sitä kukaan ole premiumiksi väittänytkään.
"Premiumit BMW ja Tesla hierovat yhteistyötä"
No joo, häirikkö-ajattelijan provo-otsikoita nyt ei kannata lukea muutenkaan. Oma suodatin näköjään toimii jo.
GTamv:
Mikä on säällinen aika, että raati hyväksyy?
Eikös Maybach ollut premiumia jo markkinoille tullessaan? Samoin Bugatti?
Tuota:
Bugattin ja vielä Maybachinkin tullessa markkinoille lähes kaikki auto(mobiili)t olivat "premiumia". T-Ford taisi olla ainoita "tavis-malleja".