Liikenneturvallisuus työtä muualla

3 kommenttia

Tässä todellista turvallisuutta parantavaa liikenneturvallisuustyötä:

http://enetti.com/uutiset/liikennelaki_muuttuu_lauantaina

Meillähän moiset pakot (kevyenliikenteen) eivät mene läpi, koska autoilija on se ainoa paha.

[Zilo muokkasi tätä viestiä 29.07.2004 klo 14:19]
  
  • Aika mielenkiintoinen laki, se on jotenkin outo. Eikö ole mitään järkevämpiä ja parempia ideoita?

      
  • Tuosta polkupyörälaki olisi täällä hankala kun meillä päinkin lapsilla on keskimääriin 2-4kilometriä pitkät koulumatkat. ja maantietä pitkin olisi kiva mennä. 4 kilometrin matka menee pyöräilessä n.10minuutissa ja kävellen tunnissa.
    Polkupyöräkypärälaki on hyvä! Vaikka en itse käytäkkään, täytyy myöntää että olen liian tyhmä käyttääkseni kypärää. Pitäisi kai käydä ostamassa sellainen...

      
  • Kiva jos kahdeksasluokkalaiset pojatkin jotka ovat n.150cm joutuisivat istua takapenkillä. Itse olin ylä-asteella n.150cm enkä ollut lyhin. Lukiossakin on tyttö joka on alle 150cm. Joten tuo "takapenkkilaki" on aika hassu mutta toisaalta sekin varmaan osaltaan ehkäisee liikennekuolemia.
    Nyt tarkemmin mietittyä nuo lait ovat hyviä ehkä tuo pituusraja pitäisi laskea 130-140cm:iin, eli ala-asteikäiset ja nuoremmat istuvat takana.
    Liivi-idea on hyvä, eikös monilla ammattikuljettajilla ole tuollainen... no ainakin jollain... :smile:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit