Takasumuvalot

78 kommenttia
13»
  • Mielestäni nuo sumuvaloin varustetut autot näkyvät paremmin kuin autot ilman sumuvaloja.

      
  • Jos takasumarit häiritsevät niin ajaa liian lähellä edellä kulkevaa? :warning:

      
  • Hyvä huomio. Takasumuvalojen pitäisi siis lisätä turvaväliä asiallisiin mittoihin. Silti riittää vastuuttomia autoilijoita, jotka tunkevat etupuskurinsa kiinni edellämenevän ahteriin ja vaarantavat näin kanssa-autoilijoiden hengen.

      
  • ddr5:

    Hyvä huomio. Takasumuvalojen pitäisi siis lisätä turvaväliä asiallisiin mittoihin. Silti riittää vastuuttomia autoilijoita, jotka tunkevat etupuskurinsa kiinni edellämenevän ahteriin ja vaarantavat näin kanssa-autoilijoiden hengen.




    Suurin syyllinen kait SETA koska persuuksiin (miesten) yhtyminen on sen mukaan nykyään normaalia miehille? :tongue:

      
  • No voi sun... ei olisi tarvinnut muistuttaa siitä sotaveteraanien häpäisyillasta siellä presidentinlinnassa.

      
  • Ja mitäs häpäisyä siinä oli? Väitätkö, ettei sotaveteraaneissa ole homoja? Ovatko homot jonkinlainen uhka Sinulle?

      
  • simppa:

    Ja mitäs häpäisyä siinä oli? Väitätkö, ettei sotaveteraaneissa ole homoja? Ovatko homot jonkinlainen uhka Sinulle?


    Eihän tuo ole mikään todellinen uhka aikaisille miehille mutta lukemani mukaan on poikalapsille (ainakin ollut monessa maassa?), mutta oletko eri mieltä?

      
  • simppa:

    Ja mitäs häpäisyä siinä oli? Väitätkö, ettei sotaveteraaneissa ole homoja? Ovatko homot jonkinlainen uhka Sinulle?




    Ei itsenäisyyspäivän perinteiseen juhlaan kuulu tuollainen Sodoma ja Gomorra-meininki. Itsenäisyyspäivän juhliin pitäisi kutsua ainoastaan isänmaallisia henkilöitä. Sekin Umaayaabuhannahkin siellä törttöili vastoin etikettejä ja haukkui Suomen ja kertoi muuttavansa Hollantiin. Ei tuollainen sovi itsenäisyyspäivän juhliin. Minulle on ihan sama mitä jossakin homoravintolassa tehdään mutta näin veronmaksajana toivoisin että valtiollisia perinteitä kunnioitettaisi enemmän.



      
  • Miten homous vaikuttaa isänmaallisuuteen? Uskotko tosiaan, ettei sotaveteraaneissa ollut homoja? Mikä valtiollinen perinne kieltää homouden? Onko joku homo joskus sanonut sinulle rumasti tai tehnyt jotain muuta ikävää, kun noin nuivasti suhtaudut? Pelkäätkö homouden tarttuvan? Varo vaan, olet varmasti kätellyt joskus homoa.



    Sodoma ja Gomorra kuuluvat raamattuun, eivät itsenäisyyspäivän juhliin. Ei uskonnon perusteella voi erotella juhliin kutsuttavia.



    Miten tuo Abu-Hanna liittyy homokeskusteluun?



    Jotenkin mua jaksaa ihmetyttää nämä kaverit, jotka arvottavat kanssaihmiset heidän seksuaalisen suuntautumisensa perusteella. Homoseksuaali ihminen kun on paljon muutakin kuin seksuaalisuutensa. Minua ei vähempää voisi kiinnostaa onko ihminen homo, hetero vaiko jotain siltä väliltä.



    Yksi pätevimmistä työkavereistani on homo ja vieläpä musta! Mukava kaveri ja äärimmäisen ahkera. En kertakaikkiaan keksi, miten hänen seksuaalinen suuntautumisemsa (saati ihonväri) vaikuttaisi hänen työmoraaliinsa taikka mihinkään muuhunkaan. Viimeisenä se isänmaallisuuteen vaikuttaa. "Isänmaallisuuden" nimissä ei myöskään voi missään nimessä sortaa vähemmistöjen oikeuksia, oli se vähemmistö mikä tahansa.

      
  • simppa:

    Miten homous vaikuttaa isänmaallisuuteen?


    Käyttääkö ne takasumuvaloja erotuksena muista?

      
  • simppa:

    ?

    Jotenkin mua jaksaa ihmetyttää nämä kaverit, jotka arvottavat kanssaihmiset heidän seksuaalisen suuntautumisensa perusteella. Homoseksuaali ihminen kun on paljon muutakin kuin seksuaalisuutensa. Minua ei vähempää voisi kiinnostaa onko ihminen homo, hetero vaiko jotain siltä väliltä.






    No tuo on kyllä ihan homojen omaa syytä. Mitäs ovat joka paikassa tuomassa esille homouttaan. pitää järjestää homokulkueita, homo-iltoja telkkarissa, homobaareja, homo sitä sun tätä. ihan kuin se kylän ainoa homo siinä Pikku-Britanniassa, sehän aloitti aina keskustelun tuntemattomien ihmisten kanssa kertomalla, että olen muuten homo. En minäkään tuo korostetusti esille omaa heterouttani ja sitten suurennuslasilla ala kyttäämään muiden reaktioita ja ala vinkumaan että nyt heteroita taas syrjittiin. Jos homot haluavat että heitä ei käsitellä pelkästään homoina niin kannattaisi ehkä sitten olla leikkimättä huomionkipeää homodiivaa. Jos ihminen on 95% ihminen ja muuta kuin homo niin miksi homot sitten käyttäytyvät 100% homosti? Eivät he paljon anna mahdollisuutta nähdä juuri niitä muita puolia.



    Uumayyahabuhannahin otin toiseksi esimerkiksi linnanjuhlien alennustilasta.

      
  • Niin ja entä se Fab5-ohjelma? Minusta se ohjelma olisi ollut kiinnostava muutenkin mutta mikä pakko siinä oli tuoda esille niiden tyyppien homoutta? Että älä sinä ala Simppa kitisemään ja ihmettelemään sitä miksi homoja pidetään homoina. Aivan itseaiheutettua.

      
  • Käytä nyt vähän järkeäsi. Kaupalliset televisiokanavat näyttävät sellaisia ohjelmia, joita ne luulevat ihmisten haluavan katsoa. Eiköhän se Homoiltakin ole valtaosin heterovoimin järjestetty. Eivät homot sitä pystyyn pistäneet. Katsojistakin leijonaosa on heteroita. Ja katsojiahan homoilta keräsi valtavasti. Miksi TV-kanava ei tuollaista näyttäisi, kun asia selvästi kiinnostaa ihmisiä valtavan paljon?



    Kiva että pidät Little Britainista. Jälleen päästään siihen, että katsojista valtaosa on heteroita. Minunkiin tuo Daffyd Thomas-sketsi uppoaa kuin kuuma veitsi voihin. Saattaa olla sinulle järkytys, että Daffydia esittävä Matt Lucas on oikeastikin homo.



    Fab5-ohjelman kanssa ihan sama homma. Kanava katsoo, että kyseinen ohjelma kiinnostaa televisionkatsojia ja ostaa sen. Valtaosa tuonkin sonnan katsojista lienee ihan tavallisia heteroita. Ei tuon ohjelman olemassaolo ole homojen vika vaan sitä katsovien ihmisten. Kun katsojat katoavat, häviää ohjelmakin.





    Homobaarit ovat hieno asia. Homot ovat kuitenkin prosentuaalisesti sen verran pieni vähemmistö, että kumppaninhaku tavallisesta juottolasta lienee kovin vaikeaa, kun valtaosa on heteroita. Mielestäni täysin luonnollista, että he perustavat omia baareja. Raavi nyt päätäsi ja mieti hetki.



    Miten Pride-kulkueet sinua häiritsevät? Mielestäni on vaan hienoa, että Suomalaiseenkin kaupunkiin saadaan vähän elämää kulkueen muodossa, oli se sitten sambakulkue tai homojen karnevaaliriento. Sitäpaitsi marssiminen on täysin luonnollista niin pitkään, kun homot eivät ole tasa-arvoisessa asemassa heteroiden kanssa. Ihmisillä on edelleenkin valtavia ennakkoluuloja homoja kohtaan. Sinä varmaan olisit kieltänyt mustienkin kulkueet ja mielenosoitukset silloin kuin he vaativat oikeuksiaan? Turhaan korostivat ihonväriään?



    Ja vastaa nyt vaan siihen, että mikä valtiollinen perinne kieltää homouden? Miten homous vaikuttaa isänmaallisuuteen? Vai onko liian vaikeita kysymyksiä?

      
  • Onko tämä todella TM-keskustelu-liikenne-takasumuvalot-

    Huh huh...

    Onneksi keskustelijat eivät ole samassa ravintolapöydässä valomerkin lähestyessä.

      
  • Biologit miettivät, että periytyykö homous. Vahvasti periytyvyyden kannalla oli poikamies jo kolmannessa polvessa.

      
  • simppa:


    "Kiva että pidät Little Britainista."

    Missä olen niin väittänyt?

    "Saattaa olla sinulle järkytys, että Daffydia esittävä Matt Lucas on oikeastikin homo."

    Ei siinä ole mitään järkyttävää. Stephen Fry on myös homo.



    "Homobaarit ovat hieno asia. Homot ovat kuitenkin prosentuaalisesti sen verran pieni vähemmistö, että kumppaninhaku tavallisesta juottolasta lienee kovin vaikeaa, kun valtaosa on heteroita. Mielestäni täysin luonnollista, että he perustavat omia baareja. Raavi nyt päätäsi ja mieti hetki."

    Aivan. pitääpä perustaa sitten sepelvaltimotautiravintola, että sepelvaltimotautiset, joita ei ole kanssa kovinkaan paljoa väestöstä, voisivat löytää kumppanin helpommin.

    "Miten Pride-kulkueet sinua häiritsevät?"

    Ei mitenkään.

    "Sitäpaitsi marssiminen on täysin luonnollista niin pitkään, kun homot eivät ole tasa-arvoisessa asemassa heteroiden kanssa."

    Miten niin eivät ole? Perustele.Ihan samalla tavalla saavat kaljaa kaljaa (taikka sidukkaa) kaupasta kun täyttävät 18 ja ihan samalla tavalla saavat käyttää julkisia palveluita.Kuka sinut on tuohon epätasa-arvopropagandaan saanut aivopestyä?

    "Ihmisillä on edelleenkin valtavia ennakkoluuloja homoja kohtaan. Sinä varmaan olisit kieltänyt mustienkin kulkueet ja mielenosoitukset silloin kuin he vaativat oikeuksiaan? Turhaan korostivat ihonväriään?"

    Siksipä homoja ja mustia pitääkin pelätä eikä heitä saa arvostella. Kaltaisesi kukkahattutädit ovat heti saarnaamassa. Jos minä arvostelisin valkoihoista taikka heteroa jostakin niin sinua se ei haittaisi pätkääkään. Sinä et pidä meitä valkoihoisia heteroita oikein kunnon ihmisinä etkä tasa-arvoisina suhteessa muihin.

    "Ja vastaa nyt vaan siihen, että mikä valtiollinen perinne kieltää homouden? Miten homous vaikuttaa isänmaallisuuteen? Vai onko liian vaikeita kysymyksiä?"

    Linnanjuhlissa tulisi kunnioittaa Suomen itsenäisyyttä sekä sotaveteraanien saavutuksia heidän ansioistaan sotarintamalla, ei homo-orgioissa. Seksijuhlat ovat sitten asia erikseen. Niitä voi järjestää niissä homobaareissa.





      
  • Homoja saa arvostella aivan kuten muitakin ihmisiä. Aivan yhtälailla homoihin mahtuu idiootteja ja toisaalta tosi hauskojakin kavereita. Ei homous vaikuta tuohon millään tavalla. Seksuaalisen suuntautumisen käyttämistä lyömäaseena en sen sijaan hyväksy, en millään.



    Pidän myös valkoihoista heteroa kunnon ihmisenä. Aivan yhtä hyvänä kuin tummaihoista homoseksuaalia, en yhtään parempana tai huonompana. Vaikea sitä olisi olla itsestään pitämättä.



    Sepelvaltimotauti ei vaikuta kumppanin valintaan millään tavalla. Homo nyt sattuu tuntemaan vetoa oman sukupuolensa edustajaa kohtaan. Siksi on ihan hyvä, että homoilla on paikkoja joissa voivat tavata toisensa. Raavi nyt sitä päätäsi siellä tojotassa ja mieti eroa sepelvaltimotaudin ja seksuaalisen suuntautumisen välillä. Varmaan kaikki muut eron tajuavatkin. Mikäänhän sinua ei toki estä perustamasta sepelvaltimotautiravintolaa jos siltä tuntuu. Liikeideana se kyllä kuulostaa aivan toivottoman huonolta.



    Mitä tuohon syrjimiseen tulee, niin hyvin piilotettuahan se on. Itse olen esimerkiksi todistanut tapauksen, jossa erään jampan ylennys ja uralla eteneminen torpattiin todellisuudessa vain ja ainoastaan hänen homoutensa takia. Eikä taatusti ole ainoa tapaus. Ei näitä vaan todistaa voi millään oikeudessa. Homoseksuaalin nuoren itsemurha-alttius on moninkertainen heteronuoreen verrattuna. Mistäköhän tuo johtuisi, ellei ympäröivistä asenteista?



    Harrastiko joku homo linnanjuhlissa seksiä? Itse en ainakaan mistään orgioista ole kuullut. Ehkä olen missannut jotain. Ehkä sinä olet käsittänyt jotain pahasti väärin, linnanjuhlathan ovat tunnetusti älyllisesti hyvin haastavaa seurattavaa... Tai sitten sinulla on hyvin omituinen käsitys seksistä.



    Et muuten vieläkään vastannut kysymyksiini. Ilmeisesti olivat liian vaikeita. Mieti nyt pääsi puhki, niin ehkä saat jonkun vähän paremman vastauksen aikaiseksi. Miten homous vaikuttaa henkilön isänmaallisuuteen? Eikö homo voi olla isänmaallinen? Väitätkö ettei sotaveteraainessa ollut homoja taistelemassa itsenäisyyden puolesta?



    Televisio ohjelmat sinä ilmeisesti ymmärsit? Hyvä. Vai pitääkö vielä niihinkin palata?



    Jotenkin sinun ajattelutapasi tuo mieleen tämän sketsin:



    https://www.youtube.com/watch?v=sdIEmhKTgtw



    Ja lopuksi Simppa pahoittelee. Eihän tällaiset aiheet kuulu liikennepalstan alle, vaikka ovatkin sellaisia yhteiskunnallisia asioita, jotka minua kovasti kiinnostavat. Myönnän myös näkeväni punaista tämän ketjun kaltaista esikouluargumentointia nähdessäni.

      
  • simppa:



    "Raavi nyt sitä päätäsi siellä tojotassa"

    Hauskaa, että kirjoitusvirheistäsi (tojota - Toyota) huolimatta olet edelleenkin kiinnostunut miesten lisäksi myös laatuautoista ja minun päästäni

    "Mitä tuohon syrjimiseen tulee, niin hyvin piilotettuahan se on. Itse olen esimerkiksi todistanut tapauksen, jossa erään jampan ylennys ja uralla eteneminen torpattiin todellisuudessa vain ja ainoastaan hänen homoutensa takia. Eikä taatusti ole ainoa tapaus. Ei näitä vaan todistaa voi millään oikeudessa."

    Aikamoista luulottelua ja arvailua. Eikö ole ollenkaan mahdollista, että kaverisi oli vaan kertakaikkisen surkea työntekijä, vaikka olikin homo? Vai onko se taas niin tabu asia, että musta mies ei voi olla rikollinen ja homo ei voi olla huonompi työntekijä kuin hetero?

    "Sepelvaltimotauti ei vaikuta kumppanin valintaan millään tavalla."

    Tuo on sinun näkökantasi asiaan ja siihen sinulla on täysi oikeus. Sinä varmasti tunnet sepelvaltimopotiladen asiat paremmin kuin minä homojen asiat. Etkö itse sanonut, että ihmisten homous on vain murto-osa koko ihmisen persoonallisuutta. Eikö ihan sama asia ole sepelvaltimotaudissa? Sinun mielestä homot ansaitsevat omat kulkueet ja baarit mutta sepelvaltimotaudin omaavat eivät ansaitse. Muista tämä kunhan joku homoystäväsi sairastuu sepelvaltimotautiin. Eiköhän silloin sinullakin ole sydämen tärkeimpänä asiana sepelvaltimotautilaisten asia.

    "Harrastiko joku homo linnanjuhlissa seksiä?"

    Todennäköisesti.

    "linnanjuhlathan ovat tunnetusti älyllisesti hyvin haastavaa seurattavaa..."

    Mitäpä tuota kiistämään.

    "Et muuten vieläkään vastannut kysymyksiini. Ilmeisesti olivat liian vaikeita. Mieti nyt pääsi puhki, niin ehkä saat jonkun vähän paremman vastauksen aikaiseksi. Miten homous vaikuttaa henkilön isänmaallisuuteen? Eikö homo voi olla isänmaallinen? Väitätkö ettei sotaveteraainessa ollut homoja taistelemassa itsenäisyyden puolesta?"

    A) Todennäköisesti homot eivät mene armeijaan yhtä yleisesti kuin heteroseksuaalit

    :sunglasses: Voi

    C) Tuosta sotaveteraanien homoprosentista sinulla on varmasti tarkempi käsitys kuin minulla




    "Televisio ohjelmat sinä ilmeisesti ymmärsit? Hyvä. Vai pitääkö vielä niihinkin palata?"

    Näköjään pari riviä alempana palaat televisio-ohjelmiin jonkun linkin kautta

    "Jotenkin sinun ajattelutapasi tuo mieleen tämän sketsin:

    https://www.youtube.com/watch?v=sdIEmhKTgtw"

    "Ja lopuksi Simppa pahoittelee. Eihän tällaiset aiheet kuulu liikennepalstan alle, vaikka ovatkin sellaisia yhteiskunnallisia asioita, jotka minua kovasti kiinnostavat. Myönnän myös näkeväni punaista tämän ketjun kaltaista esikouluargumentointia nähdessäni."

    jos sinä nyt yrität vääntää minusta jonkun homovihaajan niin siinä et todennäköisesti tule koskaan onnistumaan noilla sinulle suoduilla lahjoillasi. Äärikonservatiivina puolustan vain edelleenkin linnanjuhlia isänmaallisena tapahtumana enemmän kuin seksuaalivähemmistöjen esiinmarssitapahtumana. Väärä paikka ja aika tuollaiselle toiminnalle. Toki mediakin varmaan oman osansa hoiti tuossa uutisoinnissa väärille raiteille.

    En itse enää aio tähän homoprovosointikeskusteluun osallistua. Kiitos ja anteeksi.




      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit