tracktest: Pitääkö kaikki keskustelun käänteet vesittää typerillä ja aiheettomilla kommenteilla, jotka eivät liity meneillään olevaan keskusteluun mitenkään.
No mitäs aloitit tuosta fanaattisuudesta sitten höpisemään? Sehän se näyttää olevan sinulla meneillään oleva keskustelu (10.04.2018, 19:39). Minun mielestä oli typerää ja aiheetonta kommenttia, mutta ei mitään uutta sinulta.
Jos tracktest on vuodesta 1985 ajanut pelkästään BMW:llä eikä edes ole pyrkinyt tutustumaan muihin autoihin tai autojen kehitykseen yleensä, niin tästä saattaa olla seurauksena se että tracktest käyttää tätä käsitettään "kansanauto" muista autoista kuin BMW:stä. Ehkä käsitettä "kansanauto" voi käyttää esimerkiksi VW Up:ista tai Toyota IQ:sta, mutta jos verrataan samanhintaisia BMW vitossarjaa ja VW Passatia, niin kyllä nuo autot ihan yhtä hyviä ovat, ja Passathan on voittanut useita testejä joissa BMW:kin on ollut mukana.
Mikon kanssa käymäni keskustelu on ollut täysin asiallista kaiken aikaa, mutta sinun kanssasi asiallinen keskustelu on täysin mahdotonta. Koita nyt ryhdistäytyä hyvä ihminen ja osallistu keskusteluun äläkä sönkötä joutavia. Ensimmäiseksi voit lopettaa tuon typerääkin typerämmän paskan jauhannan.
Väitätkö Derrick aivan tosissasi että kansanauto käsite on sinulle noin vieras. Tuskin tähän tarvitsee BMW:n verrokkeja alkaa luettelemaan, kyllä nämä ovat minulle olleet selviä tuolta 80-luvulta lähtien älä siitä huolta kanna. Se että joku Passat on sinun mielestäsi yhtä hyvä kuin BMW olkoon sinun mielipiteesi.
Mennäkseni käytyyn keskusteluun takaisin niin minulle on tärkeää se että BMW:ssä säilyy hyväksi havaitsemani iDrive ominaisuus en nimittäin pidä kosketusnäytön rasvaisesta ruudusta missään kosketusnäytössä. Puhelin kosketusnäytöllä on ok ei siinä mitään, ja koen sen hyvin luontevana käyttää, mutta autossa kosketusnäyttö ei tuo minulle mitään uutta ja mullistavaa päinvastoin. Kosketusnäytön epäkäytännöllisyys ajon aikana on se miksi iDrive on hyvä ja erittäin käytännöllinen edelleen enkä halua siitä luopua ja hyvä että se on vieläkin mukana uusimmassa 5-sarjan BMW G30:ssä.
Puhe ja eleohjaus on tietenkin hienoja lisiä ja ne otan ilolla vastaan kun ei tarvitse ruutua rasvaisin sormin näpelöidä kaikki on hyvin. Tämä mielipiteenä kukin nähköön asiat miten tahtoo se ei minua liikuta suuntaan eikä toiseen. ??
En käytä käsitettä "kansanauto" seuraavista syistä. Tällaisen termin käyttäminen on moukkamaista ja ylimielistä, ja käyttämällä tällaista käsitettä väheksytään muiden autonvalmistajien suorituksia.
Toiseksi niin autotesteissä ei ilmene suuria ominaisuus-eroja premium-autojen ja muiden autojen välillä, muu kuin premium-auto saattaa olla jopa parempi ominaisuuksiltaan kuin varsinainen premium-auto.
@Intel: Kansanautoa pidät halventavana, preemiumia et, koska vertaat niihin muita jopa samassa postissa.
Miksi kansanauton kuljettajan tulisi loukkaantua jos hänen myyntilistojen ykköstään sanotaan kansanautoksi?
Jos toisaalta sinunkin todistuksesi mukaisesti nimeltäänkin Kansanauto Pasaatituuli on yhtä hyvä kuin Preemium, eikö silloin preemiumin ostaja ole maksanut tyhjästä? Tällöin myös Preemiumista pitäisi tulla taloudellista vastuuttomuutta kuvaava halventava termi, jonka käyttöä tulisi välttää?
Lopeta nyt jo hyvä mies nuo epätoivoiset yrityksesi analysoida ihmisten varallisuutta ja sosiaalista asemaa parkkipaikalla. Se saattoi toimia 100 vuotta sitten, mutta ei toimi enää. Eikä sillä ole enää nyky-Suomessa juuri mitään väliä, kun auton omistajat valitsevat mitä huvittaa perusteilla, joita sinä et tiedä.
Oletko koskaan miettinyt, kuinka suuri osa sinut muita ylemmäksi nostavasta autovalinnastasi oli alemmuuskompleksisi motivoimaa?
T: matalalla istuva ja nuukasti ajava.
Minun luvallani saat kutsua taksikäytössä yleisiä malleja kansanautoksi, sopivathan se myös tavisperheiden käyttöön mitä mainioimmin.
tracktest: Tämä mielipiteenä kukin nähköön asiat miten tahtoo se ei minua liikuta suuntaan eikä toiseen.
Uskon tuon heti ja vasta kun lakkaat vouhkaamasta "volvo-fanaatikoista"!
Joita - jos nyt sinun kaltaistasi merkki-intoilijaa täältä edes löytyy - ei varmaan hetkauta suuntaan tai toiseen sinun meuhkaamisesi BMW-fanaatikkona. Mielipiteenä - ei totuutena - sinunkin kommenttisi nimenomaan luetaan. Tuppaat vain unohtamaan asian, sen verran kirjoituksesi perusteella asia liikuttaa kuitenkin.
Miksi p-merkkisen auton kuljettajan tulisi loukkaantua jos hänen hankintaansa verrataan samalla viivalla minkä vaan merkkisen auton kanssa? Näinhän siinä on käynyt joka tapauksessa.
Väite, että se saattoi toimia 100 vuotta sitten, mutta ei toimisi enää ei pidä paikkansa, kyllähän sen täältä lukee, että parkkipaikka-analysointia tapahtuu. Sillä nimenomaan ei pitäisi olla nyky-Suomessa juuri mitään väliä, kun auton omistajat valitsevat mitä huvittaa perusteilla, joista kukaan ei tiedä. Näin ei vain ole.
Tuollainen tracktestin määritelmäkö ei mukamas ole alentuvaa? Jotenkin matkan varrella hänen kaltaisiltaan unohtuu, ettei "halvemman auton" ostaminen todellakaan tarkoita varallisuudessa yhtään mitään. Ihan senkin takia, että kaikki edustavat kansaa ostajakunnassa. Tai mitäs ne "kalliimpien autojen" ostajat sitten edustavat, mielestään?
Miksi kansanauton kuljettajan tulisi loukkaantua jos hänen myyntilistojen ykköstään sanotaan kansanautoksi?
Jos toisaalta sinunkin todistuksesi mukaisesti nimeltäänkin Kansanauto Pasaatituuli on yhtä hyvä kuin Preemium, eikö silloin preemiumin ostaja ole maksanut tyhjästä?
Itse satun ajelemaan juuri tuollaisella pasaatituulella, eikä tulisi mieleenkään loukkaantua siitä faktasta, että auto on jo tehtaalla nimetty kansanautoksi. Ja vaikka tämän kyseisen kansanauton hinnalla saisikin suomalaisittain varustellun ison premiumin, niin ei se mitään muuta, koska samoilla varusteilla varustettu premium maksaisi paljon enemmän.
Jos ostaisin vaikka Dacian tai Ladan, niin kai silloin valintani olisi halpisauto, eikä siinäkään ole mitään loukkaavaa. Autoja hintapositioidaan eri tavalla ja ei siinä sen kummempaa ole. Jokainen vain ostaa mieleisen auton.
Jos kansanauto on loukkaava termi, niin mitä on sitten kansanedustaja ja kansaneläke ja kansakoulu?
"Volkswagenin alkuperä juontaa juurensa siihen, että Saksassa autoilu oli alkujaan rikkaiden huvia. Mutta Volkswagen eli "kansan auto" tarjosi tavalliselle kansalle kulkuneuvon."
"@Intel: Kansanautoa pidät halventavana, preemiumia et, koska vertaat niihin muita jopa samassa postissa.
Miksi kansanauton kuljettajan tulisi loukkaantua jos hänen myyntilistojen ykköstään sanotaan kansanautoksi?
Jos toisaalta sinunkin todistuksesi mukaisesti nimeltäänkin Kansanauto Pasaatituuli on yhtä hyvä kuin Preemium, eikö silloin preemiumin ostaja ole maksanut tyhjästä? Tällöin myös Preemiumista pitäisi tulla taloudellista vastuuttomuutta kuvaava halventava termi, jonka käyttöä tulisi välttää?
Lopeta nyt jo hyvä mies nuo epätoivoiset yrityksesi analysoida ihmisten varallisuutta ja sosiaalista asemaa parkkipaikalla. Se saattoi toimia 100 vuotta sitten, mutta ei toimi enää. Eikä sillä ole enää nyky-Suomessa juuri mitään väliä, kun auton omistajat valitsevat mitä huvittaa perusteilla, joita sinä et tiedä.
Oletko koskaan miettinyt, kuinka suuri osa sinut muita ylemmäksi nostavasta autovalinnastasi oli alemmuuskompleksisi motivoimaa?
T: matalalla istuva ja nuukasti ajava.
Minun luvallani saat kutsua taksikäytössä yleisiä malleja kansanautoksi, sopivathan se myös tavisperheiden käyttöön mitä mainioimmin."
Keskustelun mielekkyys on nyt riippuvaista siitä mitä tuo nimimerkki "tracktest" sanalla "kansanauto" tarkoittaa. Omasta mielestäni sana ei tarkoita juuri mitään tai vähintäänkin on epätarkka. Etenkin Suomessa jossa on korkeat uusien autojen hinnat, sana "kansanauto" tuntuu aika tragikoomiselta.
"Elinkaaren loppupää tässä tapauksessa on joko 2010 tai 2016. Veikkaan ensimmäistä."
Tuohon kysymykseen voi tarkennuksen antaa tracktest, hän on maininnut ajavansa elinkaaren loppupäässä olevalla BMW:llä.
Mikä se olikaan Saksassa autojen romutusikä (elinkaaren loppu) niitä autoja uitetaan Suomeen ja myydään Premiumina.
2010 ja vastaavasti 2016 olivat ne vuodet jolloin vitossarjasta tuli uusi "generaatio" markkinoille (E60 ja F10). Vuosi 2010 oli siis tuon Chris Banglen muotoileman vitossarjan (E60) viimeinen valmistusvuosi. Tuommoisen Chris Bangle-BMW:n jos ostaa nyt niin auto on vähintään 8 vuotta vanha. Ihmeellisen nopeasti nuo mallit muuten uusiutuvat.
"Elinkaari" varsinaisessa merkityksessä on tosiaan tuo auton romutusikä, joka Saksassa lienee tuo 15 vuotta.
Kumppani: Väite, että se saattoi toimia 100 vuotta sitten, mutta ei toimisi enää ei pidä paikkansa, kyllähän sen täältä lukee, että parkkipaikka-analysointia tapahtuu.
Tapahtuuhan sitä, mutta kuten jo sanoinkin, se analyysi ei enää toimi.
Tekniikkaan liittyviä kysymyksiä. Mihin kaikkeen auton tietokoneen valvonta ulottuu? Toinen kysymys mitä tapahtuu auton tietokoneen päivityksessä? Softan päivitykset takuuajan jälkeen.
BMW paljasti visionsa tulevaisuuden sähköautosta
Kyllä BMW:n "naamasta" näköjään pystyy tekemään nykyisistä munuaista vielä kauheamman näköisen kun oikein yrittää.
Japanilaiset ja kiinalaiset ovat kautta maailmanhistorian kopioineet saksalaisen edistyksellisen, innovatiivisen tekniikan ja teknologian tätä tuskin kukaan lähtee kiistämään.
@tracktest kirjoitti:
Japanilaiset ja kiinalaiset ovat kautta maailmanhistorian kopioineet saksalaisen edistyksellisen, innovatiivisen tekniikan ja teknologian tätä tuskin kukaan lähtee kiistämään.
Niin oli ennen, nyt olisi bmw:n aika kopioida kiinalaisen volvon tekniikkaa ja teknologiaa.
tracktest:
Pitääkö kaikki keskustelun käänteet vesittää typerillä ja aiheettomilla kommenteilla, jotka eivät liity meneillään olevaan keskusteluun mitenkään.
No mitäs aloitit tuosta fanaattisuudesta sitten höpisemään? Sehän se näyttää olevan sinulla meneillään oleva keskustelu (10.04.2018, 19:39). Minun mielestä oli typerää ja aiheetonta kommenttia, mutta ei mitään uutta sinulta.
Jos tracktest on vuodesta 1985 ajanut pelkästään BMW:llä eikä edes ole pyrkinyt tutustumaan muihin autoihin tai autojen kehitykseen yleensä, niin tästä saattaa olla seurauksena se että tracktest käyttää tätä käsitettään "kansanauto" muista autoista kuin BMW:stä. Ehkä käsitettä "kansanauto" voi käyttää esimerkiksi VW Up:ista tai Toyota IQ:sta, mutta jos verrataan samanhintaisia BMW vitossarjaa ja VW Passatia, niin kyllä nuo autot ihan yhtä hyviä ovat, ja Passathan on voittanut useita testejä joissa BMW:kin on ollut mukana.
Mikon kanssa käymäni keskustelu on ollut täysin asiallista kaiken aikaa, mutta sinun kanssasi asiallinen keskustelu on täysin mahdotonta. Koita nyt ryhdistäytyä hyvä ihminen ja osallistu keskusteluun äläkä sönkötä joutavia. Ensimmäiseksi voit lopettaa tuon typerääkin typerämmän paskan jauhannan.
Väitätkö Derrick aivan tosissasi että kansanauto käsite on sinulle noin vieras. Tuskin tähän tarvitsee BMW:n verrokkeja alkaa luettelemaan, kyllä nämä ovat minulle olleet selviä tuolta 80-luvulta lähtien älä siitä huolta kanna. Se että joku Passat on sinun mielestäsi yhtä hyvä kuin BMW olkoon sinun mielipiteesi.
Mennäkseni käytyyn keskusteluun takaisin niin minulle on tärkeää se että BMW:ssä säilyy hyväksi havaitsemani iDrive ominaisuus en nimittäin pidä kosketusnäytön rasvaisesta ruudusta missään kosketusnäytössä. Puhelin kosketusnäytöllä on ok ei siinä mitään, ja koen sen hyvin luontevana käyttää, mutta autossa kosketusnäyttö ei tuo minulle mitään uutta ja mullistavaa päinvastoin. Kosketusnäytön epäkäytännöllisyys ajon aikana on se miksi iDrive on hyvä ja erittäin käytännöllinen edelleen enkä halua siitä luopua ja hyvä että se on vieläkin mukana uusimmassa 5-sarjan BMW G30:ssä.
Puhe ja eleohjaus on tietenkin hienoja lisiä ja ne otan ilolla vastaan kun ei tarvitse ruutua rasvaisin sormin näpelöidä kaikki on hyvin. Tämä mielipiteenä kukin nähköön asiat miten tahtoo se ei minua liikuta suuntaan eikä toiseen. ??
En käytä käsitettä "kansanauto" seuraavista syistä. Tällaisen termin käyttäminen on moukkamaista ja ylimielistä, ja käyttämällä tällaista käsitettä väheksytään muiden autonvalmistajien suorituksia.
Toiseksi niin autotesteissä ei ilmene suuria ominaisuus-eroja premium-autojen ja muiden autojen välillä, muu kuin premium-auto saattaa olla jopa parempi ominaisuuksiltaan kuin varsinainen premium-auto.
BMW:n elinkaaren loppupäässä ajava on nostanut itsensä porvariluokkaan useassa keskustelussa.
@Intel: Kansanautoa pidät halventavana, preemiumia et, koska vertaat niihin muita jopa samassa postissa.
Miksi kansanauton kuljettajan tulisi loukkaantua jos hänen myyntilistojen ykköstään sanotaan kansanautoksi?
Jos toisaalta sinunkin todistuksesi mukaisesti nimeltäänkin Kansanauto Pasaatituuli on yhtä hyvä kuin Preemium, eikö silloin preemiumin ostaja ole maksanut tyhjästä? Tällöin myös Preemiumista pitäisi tulla taloudellista vastuuttomuutta kuvaava halventava termi, jonka käyttöä tulisi välttää?
Lopeta nyt jo hyvä mies nuo epätoivoiset yrityksesi analysoida ihmisten varallisuutta ja sosiaalista asemaa parkkipaikalla. Se saattoi toimia 100 vuotta sitten, mutta ei toimi enää. Eikä sillä ole enää nyky-Suomessa juuri mitään väliä, kun auton omistajat valitsevat mitä huvittaa perusteilla, joita sinä et tiedä.
Oletko koskaan miettinyt, kuinka suuri osa sinut muita ylemmäksi nostavasta autovalinnastasi oli alemmuuskompleksisi motivoimaa?
T: matalalla istuva ja nuukasti ajava.
Minun luvallani saat kutsua taksikäytössä yleisiä malleja kansanautoksi, sopivathan se myös tavisperheiden käyttöön mitä mainioimmin.
tracktest:
Tämä mielipiteenä kukin nähköön asiat miten tahtoo se ei minua liikuta suuntaan eikä toiseen.
Uskon tuon heti ja vasta kun lakkaat vouhkaamasta "volvo-fanaatikoista"!
Joita - jos nyt sinun kaltaistasi merkki-intoilijaa täältä edes löytyy - ei varmaan hetkauta suuntaan tai toiseen sinun meuhkaamisesi BMW-fanaatikkona. Mielipiteenä - ei totuutena - sinunkin kommenttisi nimenomaan luetaan. Tuppaat vain unohtamaan asian, sen verran kirjoituksesi perusteella asia liikuttaa kuitenkin.
Lopulta löytyikin tracktestin määritelmä "kansanautolle" (29.1.2017).
"Halvempia autoja (kansanautoja) valmistetaan vähemmän maksukykysille ihmisille."
Miksi p-merkkisen auton kuljettajan tulisi loukkaantua jos hänen hankintaansa verrataan samalla viivalla minkä vaan merkkisen auton kanssa? Näinhän siinä on käynyt joka tapauksessa.
Väite, että se saattoi toimia 100 vuotta sitten, mutta ei toimisi enää ei pidä paikkansa, kyllähän sen täältä lukee, että parkkipaikka-analysointia tapahtuu. Sillä nimenomaan ei pitäisi olla nyky-Suomessa juuri mitään väliä, kun auton omistajat valitsevat mitä huvittaa perusteilla, joista kukaan ei tiedä. Näin ei vain ole.
Tuollainen tracktestin määritelmäkö ei mukamas ole alentuvaa? Jotenkin matkan varrella hänen kaltaisiltaan unohtuu, ettei "halvemman auton" ostaminen todellakaan tarkoita varallisuudessa yhtään mitään. Ihan senkin takia, että kaikki edustavat kansaa ostajakunnassa. Tai mitäs ne "kalliimpien autojen" ostajat sitten edustavat, mielestään?
Itse satun ajelemaan juuri tuollaisella pasaatituulella, eikä tulisi mieleenkään loukkaantua siitä faktasta, että auto on jo tehtaalla nimetty kansanautoksi. Ja vaikka tämän kyseisen kansanauton hinnalla saisikin suomalaisittain varustellun ison premiumin, niin ei se mitään muuta, koska samoilla varusteilla varustettu premium maksaisi paljon enemmän.
Jos ostaisin vaikka Dacian tai Ladan, niin kai silloin valintani olisi halpisauto, eikä siinäkään ole mitään loukkaavaa. Autoja hintapositioidaan eri tavalla ja ei siinä sen kummempaa ole. Jokainen vain ostaa mieleisen auton.
Jos kansanauto on loukkaava termi, niin mitä on sitten kansanedustaja ja kansaneläke ja kansakoulu?
"Volkswagen" - nimen taustaa.
"Volkswagenin alkuperä juontaa juurensa siihen, että Saksassa autoilu oli alkujaan rikkaiden huvia. Mutta Volkswagen eli "kansan auto" tarjosi tavalliselle kansalle kulkuneuvon."
Ei elinkaarensa loppupäässä oleva urissa vikuroiva BMW viitonen ansaitse enää käyttöautoa korkeampaa titteliä.
Elinkaaren loppupää tässä tapauksessa on joko 2010 tai 2016. Veikkaan ensimmäistä.
NHB:
Autoja hintapositioidaan eri tavalla ja ei siinä sen kummempaa ole.
Ei olekaan, jos tuo määritelmä näissä keskusteluissa täällä kestäisi laajemman katsannon. Mutta se on rajoittunut p-termin myötä.
Jos kansanauto on loukkaava termi, niin mitä on sitten kansanedustaja ja kansaneläke ja kansakoulu?
Tuota voi vertailla tässä yhteydessä vain, jos puhutaan edullisemmasta edustajasta, edullisemmasta eläkkeestä ja edullisemmasta koulusta.
"@Intel: Kansanautoa pidät halventavana, preemiumia et, koska vertaat niihin muita jopa samassa postissa.
Miksi kansanauton kuljettajan tulisi loukkaantua jos hänen myyntilistojen ykköstään sanotaan kansanautoksi?
Jos toisaalta sinunkin todistuksesi mukaisesti nimeltäänkin Kansanauto Pasaatituuli on yhtä hyvä kuin Preemium, eikö silloin preemiumin ostaja ole maksanut tyhjästä? Tällöin myös Preemiumista pitäisi tulla taloudellista vastuuttomuutta kuvaava halventava termi, jonka käyttöä tulisi välttää?
Lopeta nyt jo hyvä mies nuo epätoivoiset yrityksesi analysoida ihmisten varallisuutta ja sosiaalista asemaa parkkipaikalla. Se saattoi toimia 100 vuotta sitten, mutta ei toimi enää. Eikä sillä ole enää nyky-Suomessa juuri mitään väliä, kun auton omistajat valitsevat mitä huvittaa perusteilla, joita sinä et tiedä.
Oletko koskaan miettinyt, kuinka suuri osa sinut muita ylemmäksi nostavasta autovalinnastasi oli alemmuuskompleksisi motivoimaa?
T: matalalla istuva ja nuukasti ajava.
Minun luvallani saat kutsua taksikäytössä yleisiä malleja kansanautoksi, sopivathan se myös tavisperheiden käyttöön mitä mainioimmin."
Keskustelun mielekkyys on nyt riippuvaista siitä mitä tuo nimimerkki "tracktest" sanalla "kansanauto" tarkoittaa. Omasta mielestäni sana ei tarkoita juuri mitään tai vähintäänkin on epätarkka. Etenkin Suomessa jossa on korkeat uusien autojen hinnat, sana "kansanauto" tuntuu aika tragikoomiselta.
"Elinkaaren loppupää tässä tapauksessa on joko 2010 tai 2016. Veikkaan ensimmäistä."
Tuohon kysymykseen voi tarkennuksen antaa tracktest, hän on maininnut ajavansa elinkaaren loppupäässä olevalla BMW:llä.
Mikä se olikaan Saksassa autojen romutusikä (elinkaaren loppu) niitä autoja uitetaan Suomeen ja myydään Premiumina.
2010 ja vastaavasti 2016 olivat ne vuodet jolloin vitossarjasta tuli uusi "generaatio" markkinoille (E60 ja F10). Vuosi 2010 oli siis tuon Chris Banglen muotoileman vitossarjan (E60) viimeinen valmistusvuosi. Tuommoisen Chris Bangle-BMW:n jos ostaa nyt niin auto on vähintään 8 vuotta vanha. Ihmeellisen nopeasti nuo mallit muuten uusiutuvat.
"Elinkaari" varsinaisessa merkityksessä on tosiaan tuo auton romutusikä, joka Saksassa lienee tuo 15 vuotta.
Kumppani: Väite, että se saattoi toimia 100 vuotta sitten, mutta ei toimisi enää ei pidä paikkansa, kyllähän sen täältä lukee, että parkkipaikka-analysointia tapahtuu.
Tapahtuuhan sitä, mutta kuten jo sanoinkin, se analyysi ei enää toimi.
Tekniikkaan liittyviä kysymyksiä. Mihin kaikkeen auton tietokoneen valvonta ulottuu? Toinen kysymys mitä tapahtuu auton tietokoneen päivityksessä? Softan päivitykset takuuajan jälkeen.
BMW M5 (F90) Nordschleife 7.38,92 min Hot Lap sport auto.
M5 oli paras Automotorsportin vertailussa, Cadillac CTS-V oli toinen. Mercedes ja Porsche jaettu kolmas sija.
Olen ollut keskusteluista pois usean kuukauden, joten kysynkin oletko Derrick nykyisin Heinz-Guido?
Joo. Ja tuossa vertailussa olivat siis 600 hp veekasi-autot.
Selvä osuin oikeaan. Kaikki häijyt saatu sitten samaan testiin.
BMW paljasti visionsa tulevaisuuden sähköautosta
Kyllä BMW:n "naamasta" näköjään pystyy tekemään nykyisistä munuaista vielä kauheamman näköisen kun oikein yrittää.
BMW M5 Competition (2019).
https://www.netcarshow.com/bmw/2019-m5_competition/1280x960/wallpaper_68.htm
https://www.netcarshow.com/bmw/2019-m5_competition/1280x960/wallpaper_03.htm
Uusi BMW M5 Markku Alénin ratakäsittelyssä!
Japanilaiset ja kiinalaiset ovat kautta maailmanhistorian kopioineet saksalaisen edistyksellisen, innovatiivisen tekniikan ja teknologian tätä tuskin kukaan lähtee kiistämään.
Niin oli ennen, nyt olisi bmw:n aika kopioida kiinalaisen volvon tekniikkaa ja teknologiaa.