digitilaus ja asiakaspalvelu

0 kommenttia

Huhtikuun lopussa tilaamani tm-digi lukuoikeus toimi muutaman viikon. Toukokuussa Otavamedia lähetti sähköpostin jossa kehoitettiin luomaan uusi Otavamedia-tili, jonka luotuani minulta hävisi TM-lukuoikeus. Otavamedian sivulla kehoitetaan asioimaan digi.otavamedia.fi, jonne kirjoitin puuttuvasta lukuoikeudesta useamman kyselyn. Yhteenkään niistä ei ole edelleenkään vastattu. Vasta ymmärrettyäni asioida puhelimitse Otavamediaan asia saatiin hoidettua välittömästi kuntoon. Huvittavaksi asian tekee se että päätoimittaja on asiaa pahoitellut lehdessä, jonne ei lukija edes pääse kirjautumaan. Tiedettyä kirjautumisongelmaa ei edes korjata tai informoida asiakasta Otavan puolelta, eikä sähköpostiasiointiin edes vastata. Ei ole ihme että lukijat kaikkoaa.

  
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit