En panisi penniäkään likoon polttomoottoreiden puolesta

3 kommenttia

– En panisi penniäkään likoon polttomoottoreiden puolesta, Michiganissa majaa pitävä autoteollisuuden arvostettu grand old man Sandy Munro sanoo.

– Tulevaisuus lähestyy valtavalla vauhdilla

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/autossa-on-erilaisia-sahkojohtoja-kilometritolkulla-tasta-syysta-se-on-hyvin-huono-juttu-polttomoottoreiden-kannalta/8443038

  
  • jaa, mikset? puolet maailman sähköstä tuotetaan öljyllä, kaukoidän maissa enemmänkin. loput rusko jakivihiilellä. polttomoottorit tuovat vain. 10-14% maailman päästöistä ko. rintamalla. Muuttamalla ne sähköisiksi, näiden tuotantotapojen polttomäärät kasvavat..minä löisin sinuna vetoa että biodiesel tulee euroopassa 2030 ihan yleiseksi tavaksi sekoittaa metaani ja kompostikierrätyksen päästyä vauhtiin.

      
  • muokattu 03.06.2022 15:24

    @Topi27 kirjoitti:
    – En panisi penniäkään likoon polttomoottoreiden puolesta

    Kyllä minä pistäisin - esim. jos pitäisi veikata kummalla pääsee pidemmälle lataamatta/tankkaamatta tai jos pitäisi veikata, kumpia liikkuu maanteillä enemmän tai kummat ovat keskimäärin vanhempia tai...

      
  • Minä lyön vedon sen puolesta, että hinta nousee kysynnän ylittäessä tarjonnan ja hinta laskee tarjonnan ylittäessä kysynnän.

    Siitä millaisia päätelmiä tästä havainnosta itse kukin tekee en lyö vetoa lanttiakaan.

      1
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit