Kuinka monta eri autoa olette...

4 kommenttia

...koeajaneet?

  
  • Itse olen koeajanut vain 30 eri autoa. Mutta istunut olen sadoissa.

      
  • Yhden.

    En harrasta autojen koeajoja - kaikki ne on kuitenkin suurinpiirtein samanlaisia. Olen omistanut 7 autoa ja sitä ennen ajellut 5 eri työsuhdeautolla. Ainoastaan yhden oman koeajoin, sillä ostin sen käytettynä.

    Tärkein ominaisuus meikäläiselle kun on nuo auton sisätilat. Jos mahdun 199 cm ruhollani järkevänhintaiseen autoon sisään ja olen ostamassa autoa - otan sen koeajamatta, sillä koeajo, auton merkki tai väri ei siis ratkaise valintaani. :sunglasses:

      
  • Lainaus:
    12.05.2004 klo 15:28 TK-85 kirjoitti
    Itse olen koeajanut vain 30 eri autoa. Mutta istunut olen sadoissa.


    tästä puheenollen, jos kiinnostaa niin Autowebissä olisi kyllä tilaa asiantunteville artikkeleille :wink: Ihan vinkkinä vaan :kiss:

    EDIT: niin joo, itse olen ajanut about 50 eri autoa ja 30:stä tehnyt koeajoraportin. Enemmänkin taitaa tosin olla, mutta en jaksanut edes muistaa/laskea kaikkia. Istunut olen varmaan melkein kaikissa Suomessa myytävissä automalleissa.

    [Niki Kari muokkasi tätä viestiä 12.05.2004 klo 16:50]
      
  • Sulla on tota asiantuntemusta löytyy sen tiedän. En ole tehnyt noin perusteellisia koeajoja kuin sinä.

    Kyllä mua kiinnostais kirjoittaa autowebbiin mutta nyt on vähän hankala ajella... (tiedät kai miksi).

    Voitais yhdessä käydä koeajoilla... Ja sitten voitaisiin tehdä eräästä Ford Mondeosta testikin voin hiukan valmistella sitä.

    :smile:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit