toyota avensis farmari 4d4 diesel 2001, 300tkm?

6 kommenttia

Toyotoita on kehuttu kestäviksi. Mitä arvelette, kuinka riskaabelia
olisi ostaa kohtuuhintainen 300tkm ajettu otsikon mukainen Toyota?
Onko remontteja odotettavissa huomattavasti enemmän verrattuna
150-200tkm Toyotaan?

  
  • Missä käytössä auto ollut, taksi? Työmatka-auto...?

      
  • Missä käytössä auto ollut, taksi? Työmatka-auto...?

      
  • Vuoden ollut taksina ja vuoden jyväskylässä jollakin kauppiaalla, jonka
    jälkeen nykyisellä omistajalla. :confused:

      
  • Lainaus:
    15.09.2004 klo 23:02 evilon kirjoitti
    Vuoden ollut taksina ja vuoden jyväskylässä jollakin kauppiaalla, jonka
    jälkeen nykyisellä omistajalla. :confused:

    Taksikuski kai osaa ajaa hyvin omalla autollaan, mutta ne taitavat ajaa aika kovalla kaasulla. Ja onhan autossa ollut satoja eri ihmisiä tosin se vaikuttaa oikeastaan vain ulkonäköön. Mitäs tuo auto maksaisi noin suunnilleen? Olen vain ihan utelias.

      
  • Tyyppiviat: kytkin/ruiskutuspumppu/ohjauspylväs (=erinomaisen kalliita korjata jokainen)
    Jarrulaikat tuppaa meneen kieroks niin edestä kuin takaa, aikaa myöten laatikon synkronointirenkaat menee (ne nyt kuulee jos menossa. Laturi/käynnistinmoottori menee kohta noissa km:ssä jos ei ole jo uusittu. 3 Avea ollut 1-290tKm,2-240t/km, nykyinen 160t/km
    Taksin aikana huollettu varmaan hyvin (työkalu) sen jälkeen saattaa olla arvoitus. Jos itse olisin ostamassa kyseistä kilometrimäärää omaavaa autoa, kysyisin kahteen kertaan itseltäni "tarvitsenko juuri näin paljon ajetun" meinaan nyt on autoja tarjolla jos jonkin laista .... myös vähemmän ajettuja.
    Ja muista kun luet tämän: "En kirjoita opettaakseni, vaan itse oppiakseni.

      
  • Autoja on pilvin pimein tänä päivänä.
    Miksi ostaa niin paljon ajettu auto? Jos auto on todella edullinen ehkä, mutta kalliita remontteja on tiedossa kuten 500 tuossa kertoi. Se on aivan varma. Jos osaat itse vaihtaa osia ja on paikka tehdä on homma eri, mutta aina kun viet auton ulkopuoliselle on veloitus vähintään € 60,-/h pelkästä työstä. Tunteja myös tulee, ei tarvita kuin hankala pultti joka vaikka katkeaa, niin se on siinä. Ei sinulle kerrota suuren laskun syytä, muuta kuin että on ollut aikaavievä homma.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit