Auto ulkomailta

3 kommenttia

Olen kahden vaiheilla. Kumpi kannattaa tuoda maahan: Alfa-Romeo 156 2.5 V6 vai Peugeot 406 3.0 V6. Alfa tuntuu olevan selvästi halvempi ratkaisu mutta jotenkin Alfan ottaminen hirvittää kun merkistä ei ole minulla mitään kokemuksia.
Kokemuksia, mielipiteitä, tietoa...vinkkejä kaivataan!

  
  • Lainaus:
    03.02.2005 klo 22:07 pugmi16 kirjoitti
    Olen kahden vaiheilla. Kumpi kannattaa tuoda maahan: Alfa-Romeo 156 2.5 V6 vai Peugeot 406 3.0 V6. Alfa tuntuu olevan selvästi halvempi ratkaisu mutta jotenkin Alfan ottaminen hirvittää kun merkistä ei ole minulla mitään kokemuksia.
    Kokemuksia, mielipiteitä, tietoa...vinkkejä kaivataan!


    Itse ostaisin peugeotin jos valitsemassa olisin. Kuulemien perusteella se on aika käypä peli. Varmasti tekniikkakin on kohdallaan. Mietin tässä että onkohan alfa tarkoitettu ihan suomen olosuhteisiin. Osatkin varmasti halvemmat peugeottiin, jos huono mäihä käy tulevaisuudessa sillä autoista ei koskaan tiedä.

      
  • Duunikaverilla oli 156 Alfa vähän aikaa.

    Jakohihna pitäisi vaihtaa 60tkm:n välein ja maksaa maltaita ja ylipäätään huollot olivat sikakalliita.

    Hän osti auton käytettynä ja ehti ajaa kunnes mittariin läheni 100tkm, mutta halusi autostaan äkkiä eroon: oli todettu jo muutaman tuhannen euron vikoja, joita olisi pitänyt alkaa korjailemaan. Yksinkertaisestin liian kallis autoksi, joka ei kestä (Suomen oloissa?) Ei aio ostaa italialaisia merkkejä kuuna päivänä, kuulemma, ellei satu saamaan rahat Ferrariin...

    406 V6 tilalle? En itse ostaisi, mutta ei johdu merkistä, malista, valmistusmaasta tms, vaan ihan käytännön syistä (on ohi ne ajat, kun piti näyttää autolla ja sen tehoilla -> tuokaan ei ole perheauto :-)

      
  • 406 on parhaita peugeotteja kaikenkaikkiaan. Mutta varo 3.0 automaattia, niissä on kuulemma aika paljon ongelmia vaihteiston elektroniikan kanssa.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit