Onko ideoita!

3 kommenttia

Oon lähdössä toukokuussa 5kk Saksaan töihin ja mietiskelin tässä mahdollista autontuontia.Vaihtoehtoina olisi itselle käyttöauton tuominen ja hinta veroineen saisi olla ehkä joku 18,000e. Toinen vaihtoehto ois auton tuonti myymistä varten ja hinta sais veroineen olla tommonen 8000e. Joten kaipailisin ehdotuksia molempiin kategorioihin.Tosin tässä jälkimmäisessä vaihtoehdossa taitaa olla jo liikaa tarjontaa Suomen markkinoille.Mutta ehdotelkaa silti.

  
  • Mersun tai Bemarin sijaan Saksasta voisi harkita tuovansa ison ransakalaisen tai urheilullisen japanilaisen, varsinkin kun auto tulee omaan käyttöön, eikä maksimaalisella jälleenmyyntihinnalla Suomessa ole suurta merkitystä. Saksassa käytettyjen ulkomaalaisten autojen hinnat on matalla ja pienellä rahalla voi löytää lähes ajamattoman, ison ja tehokkaan auton jossa on autoa pitkään.

      
  • Tuossa eräs keskustelulinkki. Huomaa pvmäärä, kohta vuosi sitten! Ja niin kuumana naapurini Bemariin kävi, että osti sen, ja minulle hyvään hintaan.
    Tässä ollaan menossa seuraavaa hakemaan, koska vuosi umpeutuu vähitellen.

    www.tekniikanmaailma.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=523

      
  • Joo olenkin menossa juuri Kölnin lähelle voi jo minun mielestä luokitella melkein etelä-saksaksi mut tollane 700-sarjalainen menee vähän isoksi ja kalliiksi.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit