Saksa-autojen jälleenmyynti

3 kommenttia


Aiomme ostaa Saksasta käytetyn auton ja sitä vain mietin, että ottaako autoliikkeet mielellään Saksa-autoja vaihdossa vastaan ja saako siitä jotenkin huonommin kuin esim. vastaavasta Suomiautosta. Entäs yksityinen jälleenmyynti?Meneekö hyvin kaupaksi vai onko tuontiauto kirosana? Onko kellään kokemuksia?

Kiitos jo etukäteen :smile:

  
  • Moi

    Viimetalvena tilanne oli vielä se että itse tuodusta autosta autoliikkeet hyvittivät vähemmän, en ymmärrä miksi, mutta vaikkaan että syy on "karmea kosto" kun et maksa sovinnolla liikaa. :smile:

      
  • Heips ja kiitos vastauksesta!

    Tuota vähän arvelinkin, eli että vähemmän maksettais. Saattaisko syynä olla sekin, kun ei voi myyjä sanoa, että tämä on ollut jollain peräkylän papalla joka on vain ajellut aina kirkolle ja takaisin. Mitä tuolla nyt oon muilla palstoilla katsellut ajokokemuksia niin onhan se aika kova (mun mielestä)kun ajellaan pitkiä matkoja lähes huippunopeuksia.

    Eihän lujaa ajaminen kiellettyä ole, muuta kuin laissa näin Suomessakin.

    Ai niin ja ostetaan varmaan se auto tuontiliikkeen kautta, kun lupasivat siihen jonkinmoisen takuunkin ja systeemit. Eihän sitä Erkkikään lähtisi tällä saksankielen taidolla kauppoja hieromaan! :grin:

      
  • Lainaus:
    22.04.2005 klo 22:22 cougarino kirjoitti
    Ai niin ja ostetaan varmaan se auto tuontiliikkeen kautta, kun lupasivat siihen jonkinmoisen takuunkin ja systeemit. Eihän sitä Erkkikään lähtisi tällä saksankielen taidolla kauppoja hieromaan! :grin:


    Kannattaa sitten kirjallisesti määritellä tilaussopimuksessa teille tulevan auton kuntovaatimukset (kolhuttomuus yms.), ettei joudu ottamaan vastaan huonompaa kuin on tarkoitus.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit