kommentteja kaipaava autonostaja

2 kommenttia

Olen ajellut 3 vuotta v2000 Megane Coupella (nyt 87000km). Muuten ihan jees auto jopa lapsen kanssa tilojen suhteen, mutta hermo meni puoliin: 4 puolaa vaihdettu takuutyönä (siinä sivussa katalysaattori kun 2 puolaa pamahti yhtaikaa ja rikkoi siis muutakin). Viime viikolla rätkes taas puola eli viides kerta 3 vuoden aikana . Olin muutenkin ajatellut autonvaihtoa, mut nyt se vaihtuu heti. Kriteerini uudelle tai vähänajetulle (max 2 v vanha): vähintään vastaavat tavaratilat kun nyt, ilmastointi, vakaa ajettava, hiljainen ja LUOTETTAVA ..ja toimiva huolto. Nykyistä autoa ei vois sanoa hiljaiseksi eikä liian tanakaksi. Ajoin huvikseni uutta Meganea ja mielestäni se oli jotenkin kiikkerä eli siitä ei uutta ajokkia mulle tule. Farkkumalli on ollut mielessä, mutta myös tilava "tavallinen". Hinta ei sais mennä yli 25000e ja minä en pistä painoa koneen koolle kuin sen verran että nykyisen 1.4 vaihdan varmaan 1.6een. Olisko kokemuksia/suosituksia ? Olen katsellut Toyotaa, Volkkaria, Fordia, muualle en ole vielä ehtinyt. Opelia ja Pösöä en huoli sillä olen miehen auton kanssa tapellut paikallisen merkkihuollon kanssa ja siellä kerran jopa yksi lasku revittiin kun kyseenalaistin työn. Se kertonee että puhtaat jauhot ei ollet pussissa. Jos olis kokemuksia eri merkkihuolloista Salossa, niin kuulisin mieluusti.

  
  • Onko joku huomannut, että koko viestiketju tämän tyttöinssin aiheen alla on raapaistu pois?

    Keskustelu oli aivan asiallista, en huomannut mitään poikkeavaa??

      
  • Taitaa johtua siitä että täsmälleen sama kysymys on myös uusien autojen puolella, jossa se viestiketjukin edelleen on.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit