Kaikenlaista on!

5 kommenttia

Selailin niitä näitä nettiauto.comissa ja törmäsin tähän!

www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=445506&PN[0]=cat_link_2&PL[0]=listCategory.php?id=6

Kauneus lienee katsojan silmissä?
Hintaakin voi ihailla!

[SixPack muokkasi tätä viestiä 21.09.2005 klo 09:01]
  
  • Tosiaan, melko ylivoimainen voittajaehdokas Suomen ruminta autoa äänestettäessä; olis edes nelivetoinen, tai taitaa ollakin; vetää ainakin kaikista ovista ja luukuista??
    SixPack taisit kuuluttaa jotain "kadonneita" keskusteluja? Huomasin itse että täässä viikko pari sitten joku peräänkuulutti positiivistä mielipiteiden vaihtoa autoilusta, vastasin, mutta sen jälkeen en ole löytänyt koko juttua, kumma??

      
  • Kun itte tekee saa sellasen kun hal... eiku sellasen kun tulee. Kori 1 mm pellistä, mahtaa olla massaa.

      
  • salo-m: ” Huomasin itse että täässä viikko pari sitten joku peräänkuulutti positiivistä mielipiteiden vaihtoa autoilusta, vastasin, mutta sen jälkeen en ole löytänyt koko juttua, kumma??”

    Ainakin ”Ärsyttävintä liikenteessä”-otsikon alla ehdotit positiivista ajattelua ja se on edelleen tallessa.

      
  • Kiitos TeeCee,tuntuu dementia iskevän aina välillä mutta ei hätää jos muistaa kysyä.
    Mihinkääs se positiivinen ajattelu mahtaa kadonneen,Koitetaaks löytää sitä porukalla.
    Omasta puolestani ilahdun joskus melkein kyyneliin jos suojatielle pysähtyessäni katua ylittävä mummeli,lapsilauma,nätti likka tai miksei joku herrasmieskin edes jotenkin noteeraa että olen ainakin joskus montakin tonnia tavaraa pysäyttänyt heidän hyväkseen.Kyllä ne joskus heiluttaa muutkin kuin nyrkkiä.

    [salo-m muokkasi tätä viestiä 21.09.2005 klo 17:38]
      
  • Hieno pirssi, turhan pieni kone ja kallis! :sunglasses:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit