Tekniikan maailman vanhat vuosikerrat

55 kommenttia
«1

Minulla on varastossa -80 ja -90 lukujen TM:n vuosikertoja. Onko kukaan kiinnostunut niistä vai vienkö paperinkeräykseen?

  
  • Missä asut? :wave:

      
  • Olen kiinnostunut. Voin noutaa lehtesi jos asut 100 km säteellä Kehä 3:sta. ed5017_at_kolumbus.fi

      
  • Opelixi:

    Missä asut? :wave:




    Länsi-Helsingissä.

      
  • Minäkin olin kiinnostunut, mutta asut liian kaukana keskipisteestä :wink: Kiitos kuitenkin tarjouksesta.

      
  • Lefa, en saa s-postiisi yhteyttä. Onko osoitteesi varmasti oikein?

      
  • Kyllä tuo oikein näyttäisi olevan. Pistät vaan at kohdalle @-merkin.

      
  • mulla olis kans 1978-2000 vuoden TM:n vuosikertoja ensimmäiset ei täydellisiä.

    kiinnostaako vai pistänkö keräykseen

      
  • Missä päin Suomea asut? 78-84 saattaisi kiinnostaa, jos ollaan naapureita.

      
  • 70 km tampereelta turkuun päin. ensimäiset vuosikerrat ei ole täydellisiä.

      
  • Antaa sitten olla, kiitos vain tarjouksesta. On meillä väliä vielä 100 km, eikä tuollaista pinoa kannata postiinkaan laittaa.

      
  • mäkin olen kiinostunut kuinka hyvin sulla on tallella vuodet 91 - 95?

    erityisesti numeroista

    16.1991

    19.1991

    10.1993

    3.1995

    6.1995

    2.1997

      
  • kyllä kait sen ikäiset on täydellisiä

      
  • voisitko mahdollisesti pistää postiin vuodet 1991-1997. Mä voin hoitaa posti maksut.ottaistko yhteyttä tm1989@luukku.com

      
  • Minulla on muistaakseni vuosikerrat 57-58 ainakin täyd kellarissa. Onko havaintoa niiden keräilyarvosta???

      
  • :wave:Minua kiinnostaisi nuo 1957-58 vuosikerrat. En tiedä niiden todellista keräilyarvoa, mutta mm. huutonetissä myyvät tuollaisia lehti kerrallaan 5 eurolla.:lol: Tiedä sitten miten menevät noin kovaan hintaan kaupaksi? Tietysti jos lehdessä on koeajossa juuri se oma harrasteajoneuvo niin ehkä sitten. Itse en kyllä tuollaisia hintoja ole valmis maksamaan...

      
  • Minulta löytyisi Tekniikan Maailman vuosikerrat 1991-2008. Lehdet espoossa. Lähtee keräykseen viimeistään 12.6.09. Laita mailia hartsap[a]luukku.com

      
  • Omat täydelliset vuosikerrat -70-08 vein keräykseen.kyllä paino.Kaikkea ei voi muutossa ottaa mukaan.

      
  • Älkää nyt ihmeessä tunkiolle heittäkö. Itsehän suorastaan rakastan 70-80-luvun teknareita ja tuulilaseja. Niitä tulee lueskeltua aina jos sellaisia jostakin löydän. Sitä vanhemmat ovat hiukan liian kaukaisen tuntuisia ikääni nähden. jos joku vielä meinaa tehdä ympäristörikoksen ja heittää keräykseen noita lehtiä niin ottakoon yhteyttä vaikkapa osoitteeseen sahkoposti@bigstring.com niin noudan lehdet ja jos niitä on oikein iso nippu iltalukemiseksi niin saatan antaa vaihdossa vaikkapa mäyriksen tai vaikka vihreää teetä paketin jos ei kalja maistu.

      
  • Hei kuka haluaa vuosikerrat 2000-2009? Löytyy Roihuvuoresta helsingistä, pitää noutaa 15.3.2010 mennessä! Siistikuntoisia, tiedustelut soittamalla.

    t.Tero

    040-8229735

      
  • ANNETAAN TM:n täydelliset vuosikerrat 1974-2000 siisteissä laatikoissa.Paikkakunta Nokia. p.045-6724460.

      
  • mua kiinnostais 1974-1984 tekniikan maailmat....

      
  • Multa löytyis Epsoosta tuollainen läjä TM:iä... Vielä hetken kunnes kato korjaa.

    green1ätnetti.fi

      
  • Vanha aihe, mutta.



    Suursiivous meneillään Espoossa, ja TM vuosikertoja (suurin os täydellisi&#228:wink: olisi tarjolla. Löytyy myös Tuulilasi:n sellaisia.

    Sähköpostilla saa kiinni dag at newtech.fi.

      
  • Minulla on vuosikerrat 1952-1956 täydellisinä sekä 1960-1963. Ennen vuotta 1952 lehtihän ilmestyi nimellä Harrastaja. Niitä minulla on muutamia numeroita. Ne ovat monesti ihan mukavia lukea. Niissä on paljon asiaa jota ei nykyään hoksaakaan ja aivan täyttä totta. Nuo välivuodet sain lainattua maakunta-arkistosta ja toki luin läpi. Monet harrastajatututkin ovat noita lainanneet. Hauskaa on esim autojen koeajot. Monesti niissä on autoista vaan piirroskuvat. Tärkeä asia tuntui olevan mäennousukyky asteina. Nythän tuollaista ei edes tarvitse miettiä. En ole myymässä näitä. Muutoin vain tuli mieleen kertoa :smile:

      
  • olisi TM vuosikertoja -76 - -80, -86 - -90, -94 - -97, kaikki pitää noutaa kerralla (ennen joulua), lehdet alavudella

    soitto 0400668065

      
  • TM jossa on koeajo BMW E-30 kori saa panna palautetta tale at aina.net

      
  • Mahtaako keltään löytyä TM Automaailma erikoisnumeroita vuosilta 1985 - 2000?



    Olisin todella kiinostunut ostamaan jos ehjäkuntosina löytyisi näitä joltain.



      
  • Toki löytyy. Tulen torstaina pk-seudulle käymään.

      
  • S-posti on jeesjees ät luukku com.

      
  • Pahoitteluni, mutta niin isoja esteitä ilmestyi eteeni, että en voikaan käydä hakemassa lehtiä.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit