Kylmälaukku Meganeen

4 kommenttia

Kertokaapas Tietäjät mistä voisi "ryöstää" kylmälaukkuun virran tavaratilasta uudessa sedan meganessa?
-Sytyttimessä on jännite vain kun moottori käy.
-Akulta voisi tietenkin vetää, mutta tulee hiukan pitkä veto.

  
  • Pitäsi saada myös oman megane breakin takakonttiin pistoke... Enpä taida itse alkaa sulakerasialta piuhoja vetelemään ja sisustuksia purkamaan, joten ajan auton pajalle ja sanon että laittavat piuhan siellä...

      
  • Alkuun vedin piuhan tupakansytyttimelle asti. Kyllästyin viritykseen ja käytin auton pajalla ja laitatin tavaratilaan sytyttimen pohjan jatkuvalla virralla. Pari kertaa meni akku tyhjäksi, kun "unohtui" virta jääkaappiin päälle.

    Auton vaihduttua olen tyytynyt siihen, että takajalkatilassa on virtapistoke.

      
  • Kaikkiin autoihin on suunniteltu asennettavan jälkiasennuksena vetokoukku. Std asennuksessa on yksi jatkuva virta ( Asuntovaunun käyttävirta ). Itse olen etsinyt tuon pisteen autoista ja kytkenyt siihen lisäpistorasian mm autojääkaappia roikkaa yms. varten.

    Jotta homma olisi täydellinen, pitäisi tuossa virtapiirissä olla syväpurkauksenestolaite joka varmistaa, että auto lähtee aina vielä käymään. Kysy "kämppäriliikkeistä" laitetta.
    Itselle laite on tuttu mökillä aurinkokennosähköjärjestelmästä.

    Mukava tietää, vaikka maltaita maksaakin, että auto lähtee aamulla käyntiin. ( Halpa laite verrattuna hinauskuluihin yms. )

      
  • Löysin Meganen tavaratilasta oikealta ylhäältä vapaan liittimen, joka voisi olla vetokoukkuun tarkoitettu ulosotto? Siinä voisi olla yksi napa joka on kokoajan "kuuma". Tällä hetkellä olen vetänyt jatkojohdon sytyttimeltä tavaratilaan, mutta siinä on ongelmana se, että siitä loppuu virta kun koneen sammuttaa. Helteet tulee, auttakaa sähkömiehet!

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit