Arkiston artikkelit eivät lataudu?!?

8 kommenttia

TMNetin arkistosta löytyy hyviä ja kiinnostavia artikkeleita, mutta en onnistu avaamaan arkistosta löytyviä artikkeleita. Olen kestotilaaja ja rekisteröityminen TMpalveluun onnistuu helposti.

Adobe-merkkiä klikatessani, uusi ikkuna aukeaa, ja ohjelma lataa siinä jotakin, mutta aikanaan (monen minuutin kuluttua) tulee virheilmoitus, "yhteys aikakatkaistu" tms. Ostoskoria klikatessani, näyttö välähtää, mutta mitään muuta ei tapahdu.

Minulle on Elisan 512 ADSL yhteys, ja muuten sivujan, pdf-tiedostojen jne lataaminen toimii nopeasti. Käyttöjärjestelmänä minulla on Windows XP, NOrton AntiVirus ja Telewellin palomuurilla varustettu reititin.

Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa ja miten olette sen ratkaisseet? Kiitokset etukäteen avustanne.

  
  • No on ollu samat ongelmat. Hiukan tilanne parani kun latasin uusimman 6.jotakin version acrobat readerista, mutta ei ongelmat tälläkään täysin kadonneet.

    Moitetta siis ylläpitäjän suuntaan!!

      
  • Sama ongelma mullakin ollut. En ole oikeastaan vielä kunnolla onnistunut avamaankaan niit´ä. :frowning:

      
  • Samma här. Jostain syystä pdf:t eivät avaudu Internet Exploreria käytettäessä, mutta toimivat hyvin Opera-selaimella. Mutta jos et saa tiedostoja avattua TMnetissä, niin tallenna ne omalle koneellesi. Näin toimii ainakin minulla ihan hyvin.

    P.S. ei taida liittyä autotekniikkaan?

      
  • Sama juttu mullakin, mutta toimii kun tallentaa dokumentin ensin omalle koneelle.

      
  • Niinpä, ei toimi kyllä täälläkään... TMnetin jatkuvat bugittelut yms. sekä lehden kova vuosihinta teki sen, että lopetin äskettäin kyseisen läpyskän tilaamisen. Mitä järkeä maksaa lehdestä, jonka palvelut eivät koskaan toimi... (esim. annettu tilaajanumero toimii ehkä päivän ja sitten se mystisesti katoaa. Aina joutuu uudelleen muokkaamaan omiin tietoihin...)

      
  • Lainaus:
    26.08.2004 klo 11:36 Niki Kari kirjoitti
    Mitä järkeä maksaa lehdestä, jonka palvelut eivät koskaan toimi... (esim. annettu tilaajanumero toimii ehkä päivän ja sitten se mystisesti katoaa. Aina joutuu uudelleen muokkaamaan omiin tietoihin...)

    Tuo on tuskin kenelläkään ainoa syy lopettaa tilaaminen... Mutta lehti on kieltämättä kallis mutta erittäin hyvä. Toisaalta 2 autobildiä yhden TM:n hinnalla. Itse en kyl tykkää autobildistä...

      
  • TM on varsin arvokas lehti- ei kyllä nuo "mankelitestitkään" jaksa oikein innostaa.. Bildi on kyllä varsin heikko esitys TM:ään verrattuna, mutta ajaa asiansa...

    Osasyy oli juuri näiden palveluiden toimimattomuus. Jos maksaa kallista hintaa lehdestä, toivoisi että nämä palvelutkin toimisivat..

    [Niki Kari muokkasi tätä viestiä 27.08.2004 klo 14:03]
      
  • Olettekos koittaneet päivittää palomuuri- ja selainohjelmanne viimeisimpään mahdolliseen versioon? Lisäksi noitten asetukset kannattaa käydä vielä läpi; mulla nimittäin ZoneAlarm blokkasi mm. Winampin tai Acrobatin avaavat linkit ihan kokonaan...

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit