Luettu X-kertaa

6 kommenttia

Olen pari kertaa pyytänyt e-mailissa sivujen ylläpitäjää lisäämään toiminnon jossa näkee kuinka moni on kirjoituksen lukenut. Ei mitään, ei edes kohteliasta vastausta. Hyvin monilla keskustelupalstoilla näkee laskurin, olisi mielenkiintoisa lukea kuinka moni oikeastaan topicejamme lukee? Onko esim. TeeCee:n liikennevalistuskampanja luettua, uudet autot, vai polttoainekokeilut? Minua se ainakin kiinnostaisi,

  
  • Olis kiva lisä.
    Vastaamattomuus voi johtua kiireistä tai välinpitämättömyydestä,saas nähdä tuleeko vastaus vieläkään.
    Muuten on kyllä mukava noin huumorilla höystettynä ratkoa mailman probleemia.
    Lisää mielipiteitä!?

      
  • Jaa-a, taitaa olla tuo laskeminen vähän vaikeaa TM:lle; useinhan siellä annetaan autoillekin pisteitä ihan MUSTATUNTUU - periaatteella, ei taida eksakti matematiikka olla ihan hallussa... :)

      
  • Kyllä TM:ssä laskea osataan, nimittäin kertolaskulla vuositilauksen hintaa!!! Hemmetti kun se nousee koko ajan. Niin, tähänkään ei vastattu mitenkään vaikka kohteliaasti lähestyin kyseistä lehteä.

    Sori, lipsahti vähän ohi aiheesta...

      
  • Tuo lukukertojen määrä kiinnostaa kovasti minuakin. Olen valinnut käyttämäni kirjoitustyylin tarkoituksella ja lukukerrat kertoisivat mahdollisesta tyylin muutoksen tarpeesta. Luulisi sen olevan helppo tehtävä, lasketaanhan jokaisen kirjoitusten määräkin. Tämä sanottuna varmuudella, jonka vain täydellinen tietämättömyys ITasioista voi antaa.

      
  • TeeCeelle älä nyt vaan ihan pienistä rupee tyyliäs hukkaan!!Vai meinaako ramppikuume vaivata??

      
  • salo-m: ” Vai meinaako ramppikuume vaivata??”

    Ei vaivaa ramppikuume kun anonyyminä kirjoittelee, olisi vaan hyvä tietää kiinnostaako mielipiteeni muita. Tällä hetkellä aina syntymäoikeassa olevat keskustelijat ovat aika hiljaa, turha silloin on tarkoituksella ärsyttää. Nyt näyttää palstalla olevan enemmän ihmisiä, joiden hermo kestää vastaväitteitäkin.

    Sellaisille vinoilu olisi vain piruilua piruilun ilosta, mikä mielestäni on väärin, kyllä eri mieltä saa olla. Lukukertojen tietäminen antaisi osviittaa onko sen hetken tyyli oikea. Jos ei, niin sitten tyylin vaihto tai pois palstalta, muutenhan kirjoittelisi vain itselleen eikä siihen nettiä tarvita.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit