Tm:n volkkari ihannointi vielä pientä!

5 kommenttia

Ja tuon johtopäätelmän teit ihan yhden vastauksen perusteella ! Huimaa..... :wave: :tongue:

  
  • 25l huoltovälillä? No en ole Tuulilasia lukenut mutta tästä alotuksesta kyllä maistuu läpi kateus tai jonkinasteinen viha kyseisen merkin autoja kohtaan.

      
  • En tiedä sitten onko suurta eroa volkkarin yksnelosella ja ykskasilla, mutta ykskasiin ei ole tarvinnut vielä 25 tonniin mennessä lisätä pisaraakaan.... :lol:

      
  • Eilen ilmestyneessä Tuulilasissa oli lukijanposti palstalla kysymys suhtkoht uuden vw polon öljynkulutuksesta(n.25l huoltovälill&#228:wink:.

    Vaan eipä montaa riviä päästy Ketosen vastuksessa eteenpäin kun asia siirtyi jo nissanin syyksi! Eivät siis näköjään voi millään myöntää TL:n toimituksessa, että on niitä susia volkkarillakin, varsinkin nuo 1,4l koneet.

    Joten ei tämä TM:n volkkari palvolta ole vielä mitään siihen nähden.




    Tietenkin on Nissanin syy kun ovat jo kauan tehneet Klonkswageneita kestävämpiä kulkineita, tosin nykyiset Ranskikset ovat tasoittaneet tilannetta. :hug:

      
  • Just joo Juuso, arvaa minkä merkkinen auto on itselläni tällä hetkellä?



    Ja kyllä, niillä 1,8 ja 1,4l koneilla on hyvin suuri ero, noita polosen koneita on poksunut kuin sieniä sateella.



    Omaan 1.8t kone syö öljyä n.2litraa/20tkm, tämä kuiten mielestäni ok turbo koneessa.



    Sori ei tuo öljynkulutus tee minun laskujen mukaan kuin 24l/huoltoväli. Kaveri sanoi polosen kuluttavan 0,8l/1000km joten huoltovälin ollessa 30tkm tekee se sen 24litraa.

      
  • Luin kyseisen vastauksen ja jäin ihmettelemään koko vastauksen pointtia. Sen enempää volkkarin ihannointiin tai asiallisuuteen puuttumati,en ymmärrä mitä ketonen halusi viestitää vastauksella.Tähän sopisi vanha vertaus,toinen puhuu aidasta ja toinen aidanseipäistä.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit