miksi ei....

5 kommenttia

miksei neonvaloja saa olla suomes mut jenkeis saa???selittäkää mulle!!!

  
  • Johtuu erilaisesta lainsäädännöstä. Voisit muuten nimim "Supra" laittaa viesteihisi hiukan kuvailevammat otsikot.

      
  • Olen kieltämättä tylsä ihminen, kyllä, mutta miksi ihmeessä auton alustaan pitäisi virittää neonvaloja?? Kas kun ei Amerikan tyylistä sisältä valaistua muovista joulupukkia vielä konepellin koristeeksi.

      
  • Kannattaa todellakin laittaa hieman järkevämmät otsikot kuin ööö ja juuu. Sellaiset otsikot kuuluvat esikouluun. Supra ilmeisesti on juuri sieltä päässyt.

      
  • ...ja niinhän se onkin, jos on hänen profiiliansa uskominen.

    Supran profiili: "minä asun loimaalla ja olen 12v... siinä sitä oli..."

    Yhtälailla kaikki voi olla vain kehnoa provoilua joltakulta "väärinymmärretyltä" persoonalta, joka on päättänyt laatia alter-profiilin.

    Enpä ala kuitenkaan arvailemaan. Toivon, että jatkossa informaatiosisällöttömiä ja huonosti nimettyjä keskustelunavauksia ei ilmestyisi foorumilaudalle... ja että uutta topiikkia ei aloitettaisi aiheesta, josta on tuore topiikki entuudestaan.

      
  • Kaverini kävi Moskovassa ja kertoi että monissa nuorisoautoissa siellä oli kaikenlaisia valoja autoissa. Ilmeisesti siellä se on laillista, tai sitten poliisit eivät puutu tällaisiin asioihin.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit