Navigonin uutuudet vajavaisia.

2 kommenttia

Navigonin uusiin navigaattoreihin ei voi ladata omia KP/POI-pisteitä. Sama koskee myös päivitettyjä vanhempia malleja.

Samalla on menetetty hyvin tärkeä osa navin hyödyistä. Tosin Navigoneissa tuo ominaisuus oli huonosti toteutettu jo aiemminkin verrattuna TOMTOM ym vastaaviin.

Tomapan tai muun omistaja voi ladata tuhansia kiinnostavia kohteita joita saa valmiina eri sivustoilta. Leirintäaluett, hotellit, huoltamot, kirput, otot, alkot, lintutornit, kosket, tehtaanmyymälät....

Navigonistina saat etsiä nuo kohteet muualta kuin kätevästi navista joka vielä osaa kertoa lähimmään kohteen.

  
  • HemppaT:

    Navigonin uusiin navigaattoreihin ei voi ladata omia KP/POI-pisteitä. Sama koskee myös päivitettyjä vanhempia malleja.
    Samalla on menetetty hyvin tärkeä osa navin hyödyistä. Tosin Navigoneissa tuo ominaisuus oli huonosti toteutettu jo aiemminkin verrattuna TOMTOM ym vastaaviin.
    Tomapan tai muun omistaja voi ladata tuhansia kiinnostavia kohteita joita saa valmiina eri sivustoilta. Leirintäaluett, hotellit, huoltamot, kirput, otot, alkot, lintutornit, kosket, tehtaanmyymälät....
    Navigonistina saat etsiä nuo kohteet muualta kuin kätevästi navista joka vielä osaa kertoa lähimmään kohteen.




    TomTom on aivan selvästi amerikkalaistyylinen yliarvostettu tuotesarja, vaikka onkin kotoisin Belgiasta. Valmistaja osaa kyllä rahastaa reilusti päivityksillään ja erityistesti päivitysten väliinjäännillä. Olen saanut jo tarpeekseni TomTomista.



    Kannattaisi olla objektiivinen Tomtomin laitteita kohtaan. Voi olla, että tuotemerkkinä Navigon poistuu markkinoilta omistajansa Garminin tahdon mukaisesti.

      
  • KAP1936:


    TomTom on aivan selvästi amerikkalaistyylinen yliarvostettu tuotesarja, vaikka onkin kotoisin Belgiasta.




    Minä olen ymmärtänyt, että TomTom on kotoisin Alankomaista.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit