Tiedoksi C-MAXin tai Focus II:n omistajille

3 kommenttia

Vein C-MAXin eilen 20000 km:n huoltoon ja esitarkastuksessa huoltoneuvoja huomasi sisempien vetonivelten suojakumien päästäneen hiukan rasvaa ulkopuolelleen. Vaivahan on tuttu jo edellisestä Focuksesta, mutta Fordin mukaan siitä oli jo päästy eroon C-MAXissa parannetulla rakenteella. Vuoto korjattiin takuutyönä vulkanoimalla kumit kiinni vetoakseliin ja pidentyneen huollon ajaksi tarjottiin sijaisauto käyttöön, joten ylimääräistä riesaa ei aiheutunut.

Alkuperäiset kehnoiksi osoittautuneet pyyhkijänsulat vaihdettiin myös mukisematta takuuseen.

Koko huollon esitarkastus oli minulle uusi positiivinen kokemus: auto käytiin läpi päältä ja alta yhdessä huoltoneuvojan kanssa mahdollisten ongelmakohtien löytämiseksi. Mahtaako olla osa Fordin jälkimarkkinointipakettia vai liikkeen omaa hyvää palvelua?

  
  • Mikähän oli huoltopaikka?

      
  • Paikka oli Riihikallion Auto Oy Hyrylässä.

      
  • Eikö Ford:illa vieläkään ole opittu ?
    Otsikko on lainaus ,joko Tuulilasi/Tm vertailusta,jossa oli
    vertailussa luokan "farkut".
    Kyseisessä artkkelissa oli kuva 6000km ajetusta Ford Mondeo
    farmarista,jossa jo tuolla ajokilometrimäärällä oli vuotoja sisemmissä vetonivelissä.
    Aikanaan omistin itse Ford mondeo farmarin,jossa ko. nivelet menivät vaihtoon alle 100000km:n jälkeen.
    Keskustelin asiasta senaikaisen Suomen Ford huoltojohtajan kanssa,
    joka oli sitä mieltä ettei aihetta toimenpiteisiin/hyvityksiin;vaikka vika oli yleisesti tunnettu.
    Vein asian kuluttajavalituslautakuntaan,jonka päätös oli:Ei näyttöä !
    Vaihdoin automerkkiä.

    :sleepy:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit