xenonit

1 kommentti

Olisi kiva tietää mistähän mahtaisi saada pitkätvalot kanssa xenoneiksi. Kun lyhyet valot jo on ja on ihan mahdottoman hyvät mut haluisin vielä paremman näkyvyyden pitkillä. Olen kysynyt monilta mut eivät osaa vastata, kysyin ihan mazdan omasta huollosta ja sanoivat ettei ole mahdollista. mutta epäilen tätä..

http://www.xenonvalot.fi/tuotteet.html

Löisin tommosen mut entiedä käyvätkö nuo mazdaan.

  
  • Osta oikeat lisävalo xenonit, ovat vain p---n kalliit, mutta ovat myös todella hyvät. Minulla on Hellan 1000 FF:t (Luminatorit eivät mahdu järkevästi henkilöauton keulalle, ja nuo Hellatkin muovipuskuriin...), ainoa ongelma on kytkentä, kun nuo referenssit menee reilusti yli 75:n (Hellalla jo yksin 75 / pari) , jos omat kaukovalot palavat samaan aikaan. Vaatii ammattimiehen tekemään tarvittavat kytkennät, jotta omat kaukovalot eivät pala samaan aikaan xenonien kanssa (tai tietysti voi jättää laittoman kytkennän jolloin referenssiluvuksi tulisi minulla peräti 110). Samoin kannattaa laittaa erillinen kytkin, jotta ei aina käytä xenoneita, kun se jatkuva sytyttäminen ja sammuttaminen vilkkaammassa liikenteessä lyhentää niiden käyttöikää. Mutta en antaisi pois kun on saanut keulalle. Pitää olla kyllä sitten lähivalotkin xenonit, kuten sinulla jo onkin, koska muuten tulee valonvaihdon jälkeen tunne, että "kuka sammutti valot?". Suosittelen todella, jos vain rahaa riittää (maksaa noin tonnin) ja on jo hyvät lähivalot.

    Toisessa autossa on tavalliset H4 valot ja Bosch 190 Touringit lisäkaukovaloina ja tuntuu saunalyhdyiltä xenonien rinnalla.
    :sunglasses: :sunglasses:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit