Öljyistä, erot pitkillä vaihtoväleillä?

36 kommenttia
2»
  • Nythän puhutaan historiasta eikä nykypäivän Sibyllan hodaritiskillä varustetusta Teboilista jossakin Kälviällä. Itselläni ei ole tilastoja siitä, ketkä rakennustarvikkeitamme ostavat mutta jonkunlainen tuntuma minulla on siitä, ketkä niitä varastavat.

      
  • ddr5 taitaa olla sinulla pelkästään "tuntumia" monesta muustakin asiasta! Kerroppa nyt ihan suoraan, ketkä niitä rakennustarvikkeita varastaa ja ilmeisesti sinulla on tilastoja tukena, koska noin rehvakkaasti asian esille toit!

      
  • En minä sinun huutomerkkihyökkkäyksillesi mitään voi. Varmaan venäläiset ovat rehellisiä ja rauhantahtoisia, johan tuon historiakin osoittaa.

      
  • Miksi pitää kaivaa historiaa esiin? Bisnes on bisnestä ja jos haluamme välttyä Kreikan kohtalolta täytyy vaan hyväksyä se, että itänaapuri on korvaamaton taloudellemme!



    Kai tässä voisi tunteilla ja vetistellä, sillä edesmennyt isäni on isäni kantoi talvisodasta asti rautaa kehossaan ja askaroinut raja alueella vuosikausia! Luotti kuitenkin kovasti Venäjän valmisteisiin siellä työskennellessään! Minkä takia ihmisen joka tuota aikaa ei edes ole kokenut pitää olla katkera ja ennakkoluuloinen!



    Huvittavaa tuota Nato-innostusta kuunnellessa, Kreikka pitää yllä suurta armeijaa Turkkia varten, vaikka molemmat kuuluvat Natoon!

      
  • Kyllä minä laitan autoon ennemmin Teboilin öljyä kuin jotain biltema tai AD öljyä. Aiemmin tuli noita teboilin öljyjä käytettyä useammassa autossa 10tkm vaihtovälein ja ei moitittavaa. Goldia taisi jotkut moottrit syödä hieman mutta ei merkittävästi.

      
  • Niin kerran saivat varaosaliikkeessä myytyä AD öljyä. Piti olla täyssynteettistä. Menin -25 asteen pakkasessa hallille öljynvaihtoon ja yön yli kuistilla ollut öljykannu, ei meinannu enää ulos tulla kanisterista koko öljy. Goldi oli vetreää noihin verraten. Vieläkin tuota tuputetaan varaosassa ensimmäisenä..Liekö kate kohdallaan?

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit