Huopasisälokari

2 kommenttia

Onko kokemusta miten toimii Suomen oloissa huopapäällysteinen sisälokasuoja? Huopa on siis "alapuolella" ja näin alttiina kiville, loskalle yms. Esim uusi Honda FR-V. Accord, Mersu.

  
  • Kivahan se on kun ei sorat ropise. Uutena ei mikään ongelma, mutta vähän enemmän ajettuna ainakin hivenen on. MB:stä on niitä huopia jouduttu korjailemaan, alkavat jossain vaiheessa helposti lerpattaa tai keräävät kuraa väliin. Selvähän on, ettei tuolainen huopa kestä ikuisesti niin kuraisessa ja märässä kohteessa kuin lokasuoja on. Ruostumisen kannalta se voi olla ongelmallinen, tosin monissa autoissa on lokarit nykyään muovia.

    TOISAALTA, ei siitä huovasta mitään haittaa ole jos sen vain vaihtaa ajoissa sitten kun se menee huonokuntoiseksi. Tuskin tuo kallis tai hankalakaan homma on.

      
  • Onko arviota siitä miten tuo huopa auttaa melun torjunnassa ?

    Noitahan voisi periaatteessa asentaa mihin tahansa muovisella lokarilla varustettuun autoon...Ainakin varaosa liikkeistä löytyy teippihuopaa, jonka voisi läntätä helpostikin lokariin kiinni. Onko kukaan kokeillut ?

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit