5mm PINTAA JA KIERRÄTYKSEEN?

5 kommenttia

Koska sinä panet nastalliset talvirenkaat kierrätykseen? Nokian mies sanoi että,"Talvirenkaan turvallisuus
ominaisuudet romahtavat melko paljon kun urasyvyys menee alle 5 mm, joten väärää säästämistä on ajaa renkaat aivan loppuun, kyse on sentään turvallisuudesta" ,kun omista Hakkapeliitoistani katosi puolet nastoista, mutta pintaa oli 4-6mm jäljellä. Pysyykö muissa merkeissä nastat, vaikka on alle 6 mm kulutuspintaa?

:confused: :confused:

  
  • Minä tuuppaan nastalliset kierrätykseen kolmen talven jälkeen. Kilometrejä minulle ei kauheita kerry, joten pintakaan ei kovin paljoa kulu.

    Michelinissä nastat eivät pysyneet edes yhtä talvea.

      
  • :sunglasses: Sama juttu, kun kolme vuotta tulee renkaille ikää kyllä ne minultakin lähtee. Kumi on silloin niin vanhaa, että sen pito on huono. Mulla rengaskoko on 16" ja siinä oli michelin ivalo yhden talven. Oli alusta asti kamalan huono ei ollu sivu-eikä mitään pitoa, ainoa mikä oli niin ehkä hiljaisempi kuin muut. Ne oli pakko vaihtaa good year 500, nämä pitää tosi hyvin joka suunnassa, ehkä hieman äänekkäämmät. Ihme että nokialaisessa on nasta ongelmaa, tuossa on pysynyt kaikki, vaikka vaimolla on raskas kenki. Hyvä tietää nokiasta tuo, nyt on ehkä kaksi merkkiä mihin en kajoa.

      
  • Nokialaisissa, ainakin Hakkis 4:sissa on ollut kuulemma ainakin alkuun nastojen kiinnipysymisongelmia. Osassa pysyy hyvin, osasta irtoaa. Näin olen kuullut.

    Yksi uusi pari hakkiksia saatiin Nokialta takuuna, kun lähti luvattomasti nastoja.

      
  • Nokian nelosista nastat eivät irronneet, vaan katkeilivat... Alalaippa nastanreiässä muistona... Oli nastassa karkaisu kuulemma epäonnistunut ja siitä syystäpä tehdas hoiti nämä asiat hienosti kuntoon. Ongelma oli pienessä(?) erässä nelosissa, jotka oli valmistettu 2003 syksyllä.

      
  • 8v ennätys samoilla talvirenkailla, nastat ja pito kyllä vähän katos! :frowning: Kyllä misukoissa pysyy nastat kohtuu hyvin, siis jos ei liikaa rääkkää! :sunglasses:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit