DSG takaisinkutsu

3 kommenttia

Tällä kertaa Japanissa:

http://www.vibilagare.se/nyheter/volkswagen-aterkallar-fler-dsgbilar



Taidetaan olla Suomeen saatu kaikki toimivat laatikot, kun takaisinkutsua ei täällä kuulu...

  
  • Saisivat kyllä oikeasti alkaa korjata Suomessakin nuo vaihteistot, jakoketjut ja polkimet. Sen verran usein kuulee noista ongelmista...



    Uusimpana aika vakava juttu Tuulilasin kestotestin väliraportissa, jossa Golfin vakionopeussäädin jumiutui ajossa. Jenkeissä olisi varmaan jo käyttökiellossa koko kipot, mutta Suomessa mediakaan ei ole reagoinut tähän mitenkään. Hesarikin keskittyi samaanaikaan 270tkm ajetun vanhan Toyotan akun särkeytymiseen viikko takaperin :sunglasses:

      
  • Saadaanko vikaantumisherkät kohdat kuntoon takaisinkutsun myötä?



    Artikkelissa mainittiin, että Ruotsissa maahantuoja harrastaa kustannusjakoa. Kuulostaa hyvältä, mutta minulla on huonoja kokemuksia tuollaisesta. Huollossa goodwill-takuukorjaus hinnoiteltiin sikamaisen kalliiksi, joten halvemmaksi tuli teettää korjaus muualla ja maksaa se kokonaan itse. Kyseessä ei ole volkkari, vaan eräs markkinoiden luotettavimpana pidetty merkki.

      
  • Herbert:

    Kuulostaa hyvältä, mutta minulla on huonoja kokemuksia tuollaisesta. Huollossa goodwill-takuukorjaus hinnoiteltiin sikamaisen kalliiksi, joten halvemmaksi tuli teettää korjaus muualla ja maksaa se kokonaan itse. Kyseessä ei ole volkkari, vaan eräs markkinoiden luotettavimpana pidetty merkki.




    Jos juttusi pitää paikkansa, niin mikä estää mainitsemasta merkkiä? Nyt varjo lankeaa, ehkä syyttä, luotettavana pidetyn merkin ylle.



      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit