Volvon huolto Jyväskylässä kyrsii

4 kommenttia

Tai ei kyrsi kauaa. Aion vaihtaa merkkiä huollon vastaanottopalvelun takia. Käytössä on numerovaraus järjestelmä. Se ei toimi ollenkaan. Juuri otetun numeron kanssa kävellään miltei suoraan huoltotiskille välittämättä onko joku odottamassa numeronsa kanssa vuoroaan. Odottelin 45 min numeroni vuoroa kun numerolappu astiassa oli 6-7 suurempaa numeroa. Asiakkaasta ei palvelupisteessä pitäisi tehdä vuoronumeropäällikköä oman henkensä uhalla. Jouduin pyytämään huoltopäälliköltä apua palveluun pääsemiseksi kun "joutoaikani" alkoi loppua.

  
  • "anteeksi, olin ennen sinua..." Olisi ollut rautaa. Jos seisoo nurkassa tuppi suussa, niin varmana olet viiminen jota palvellaan.



    On toki melkonen älyväläys laittaa vuoronumerot, jos edes tiskillä sitä ei noudateta... :kiss:

    _________________________
    http://batracer.com/-1FrontPage.htm?XqI
      
  • Seuratessani muiden tilannetta ennen minua sama show ja oman vuoron siirtyminen heilläkin. Volvon huollon tehtävä on pitää huolta huollon palvelun toimivuudesta ei asiakkaiden. Ei tuppisuuna oleminen ole asiakkaan virhe. Vuorojen noudattaminen kuuluu huollolle vaikka olisi kuuromykkä jonossa joka näkee numerokutsun.

      
  • Ja vielä hullummaksi tuohu vaan on mennyt. Nyt pitää menne huoltohalliin ja jutella "omamekaanikon" kanssa ensin!!!
    Enää ei ole vuoronumerojutskaa käytössä, jolla mentiin ennen tiskille huollon päällikön juttusille.
    Eipä myöskään asiakasta asiakasta uskota kovin äkkiä hänen olevan oikeassa!!!! Täytyy alkaa harkitsemaan ihan oikeesti huoltopaikan vaihtoa!!!

      
  • Eikä Volvon huolto Jyväskylässä löytäny mun jäähdytysneste vuotoon syytä 2008, vaikka kuinka hakivat. Jättivät asiakkaansa kärsimään!!!

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit