hienot ledit huomiovaloina

4 kommenttia

Luulisi noista uusista ledihuomiovaloista helposti saatavan myös tehokkaat ajovalot, kun esim. a4 audissa huomiovalot vaikuttavat kirkkaammilta kuin itse ajovalot. Ilmeisesti ledien säteet suuntautuvat vaan ihan minne sattuu ja siitä johtuu kirkkaus. Toivottavasti tekniikka kehittyy.

  
  • Kirjoittelinkin jo aiheesta tuonne uusien autojen puolelle. Meidän talon hameväki ei halua taloon sellaista autoa, jossa on valoletkut keulalla. Ne eivät kuulema sovi parvekkeille eikä autojen keulalle. Itse olen myös hiukan sitä mieltä, että nuo valot herättävät hilpeyttä muutaman vuoden kuluttua.

      
  • Uudessa Lexus LS600h:ssa on ainakin ledit ihan ajovaloina. Samoin Audi aikoo laittaa sellaiset R8- ja A8-malleihin optioksi. Nuo nyt eivät todellakaan ole mitään kansanautoja, mutta eiköhän nuo ledit yleisty ajamyötä myös muissa luokissa.



    http://www.motorauthority.com/a-look-at-the-new-led-headlights-on-the-lexus-ls600h.html



      
  • Mutta nuo Lexuksen valot eivät näytä miltään honkkarista osettulta valoletkulta niin kuin bemarissa.

      
  • ddr5 mainitsit tuossa toisessa kirjoituksessasi BMW:n missä ei tietääkseni ole missään mallissa led-ajovaloja. Joten se ei liittyne tähän aiheeseen mitenkään. Uudesta 7-sarjasta tosin en ole varma.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit