Honda Civic LSi vm -91 *APUA!*

11 kommenttia

Elikkä pitäs saada toi auto katsastuksesta läpi. Vikalista...
Vas. etupyörän ylätukivarren pallonivel (pitää vaihtaa)
Oik. takapyörän tukivarren pusla (pitää vaihtaa)

Onko nuo vaikeakin vaihtaa?
Olisi todella hyvä jos jollain olis räjäytyskuvat kyseisistä paikoista, ja jos ovat vielä suomeksi niin kumarran sinulle joka ne minulle antaa :smile:
Vinkkejä tuohon projektiin?

Auto on siis 1.5litranen 2pisteruisku...

Auttakaa pientä (minua) korjaamaan tämä auto :grin:

  
  • Kannattaisiko sittenkin varata parisataa euroa ja suunnata korjaamolle? Se on pieni hinta siitä että autolla voi taas ajaa vuoden ja luottaa pyörien pysyvän paikoillaan.

    Ellei sitten kirjoittajassa ole oikeasti mekaaniikon vikaa ja kunnon välineitä käytössä.

      
  • Vähän on kyllä tee-se-itse miehen vikaa :grin: ja työkaluista ei ole ongelmaa, niitä kyllä saa lainaksi. Pitääkö auto nostaa pukille vai riittääkö että tunkilla nostaa vähän että saa renkaan pois ja vaihettua noita?

    Räjäytyskuvat ja vinkkejä olisi kiva saada :wink:

      
  • Eipä ole Hondaan tullut niveliä vaihdettua, mutta käy nyt ensin ostamassa kyseiset osat, niin eiköhän se siitä selviä. Ei siihen mitään räjäytyskuvaa tarvita...

    Ja tuskin noiden vaihto mitään 200e maksaa. Monien varaosaliikkeiden yhteydessä on pieni korjaamo, missä tuollaiset hommat hoituu suhteellisen edullisesti. Ammattimieheltä tuskin menee puolta tuntia kauempaa noihin töihin.

    [Opelixi muokkasi tätä viestiä 21.10.2006 klo 19:22]
      
  • hmm... jos joku mukava ihminen voisi ettiä netistä noi osat mulle :)

    En oo mikää databitti/nörde joka osaa tietokoneilla kaiken...

      
  • Oliskohan ne tämmöset? www.motonet.fi löytyy tarvikeosalistaa

    Civic-16V E-sarja 88--91 YLÄtukivarsi vasen (nivelellä). . 17-1816 54.00€

    Civic-16V Taka-alatukivarren etu/takahela PELTItukivarteen 18-1936 12.45€

      
  • Helppojahan nuo yleensä on vaihtaa. Nuin vanhassa voi pultit olla lujassa ja siksi vaikeaa. Vaihto pikupajalla jotain 50-100€ ja hommaavat osatkin puolestasi. :-)

    [JOXA muokkasi tätä viestiä 21.10.2006 klo 22:23]
      
  • enhän mä nyt koko pirun tukivartta tarvii :open_mouth: ... pelkkä pallonivel on hakuses... vai pitääkö toiki vaihtaa pakosti?

      
  • Lainaus:
    21.10.2006 klo 20:41 NeXe kirjoitti
    hmm... jos joku mukava ihminen voisi ettiä netistä noi osat mulle :)

    En oo mikää databitti/nörde joka osaa tietokoneilla kaiken...


    Käsittääkseni keskustelimme auton korjaamisesta eikä tietokoneen käytöstä? Ei muuta kuin kipaiset lähimpään varaosaliikkeeseen ostamaan kyseiset osat.

      
  • Ei puhuttukkaa mutta kun tiedän että kaikki löytyy netistä, mut en tiedä vaa mistä :smile:...

    Tääl peräkyläs ei oo varaosa liikettä lähellä :frowning: jossai 200km päässä lähin

      
  • Tilaa Motonetistä, lähettävät postissa! :sunglasses:

      
  • käväse ettiin tuolta sieltä on ennenkin löydetty osia..http://www.varaosahaku.fi/

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit