Hyvä, että sait hommaa sovittua. Hyvin hoidettuna liike/maahantuoja olisi korjannut homman heti kuntoon kaikessa hiljaisuudessa takuuna noinkin tuoreeseen autoon.
Onneksi ei ole itselle sattunut tuollaisia vääntöjä auton kanssa.
Ei muuta kun Tuulilasin nettisivuille vastaamaan Merkkien Merkki-tutkimukseen.
Tämmöinen kommentti oli VAG-areenan foorumilla:
"Noniin itelle jäi maksettavaksi sitten 464 laatikon vaihdosta ja ohjauskulmien säädöstä jne. mitä tuo operaatio vaati.
Helkama-autolle soitto tuotti myös 2 vuoden takuun uudelle laatikolle. Veho väitti, että takuuta ei ole kun en maksanut osista mitään."
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=1692.1140
Pörhö taitaa olla pölhö kun sanoo ettei ole takuuta.
Keminmaan Pörhöltä ja VV-Auto Oy:stä
sanoivat, että takuuvaihto osilla ja työllä
EI ole minkäänlaista takuuta !!
Olen saanut saksan VWlle sen verran yhteyttä suoraan, että
ovat ihmeissään VV-Auton toiminnasta tässä asiassa ja,
vaikka heillä ei ole suoraa käskyvaltaa kyseiseen uljuun,
ovat kehottaneet jo toista viikoa sitten selvittämään asian ja kertomaan minulle mahdollist toimenpiteet.
No, VV-Auto Group Oy:stä EI ole otettu mtään yheyttä.
Pörhön toiminnasta ihmettelen myös edelleen sitä asiaa,
että miten he ovat vaihtaneet ilman minun suostumustani
HEIDÄN mielestään 100% toimivan pumppusuuttimen uuteen,
minun laskuuni. Tuo vaihdetu pumppuuutin on siis heidän
mielestään täysin toimiva, kun irronneen tapin laittoi takaisn.
Miksi vaihtoivat ?
Koska ei Pörhön Autliike, eikä maahantuoja VV-Auto Group Oy
anna enää minkäänlaista selvitystä asiassa, katson
voivani "mainostaa" heidän toimintaansa vertaamalla heitä
"perävalotakuu firmoiksi".
Sen tulen tekemään KAIKISSA mahdollisissa yhteyksissä.
Asia on nyt lopulta Pörhön kanssa sovittu ja sen osalta asia
loppuun käsitelty. Melkein 2 kuukautta siihen meni.
Sen sijaan maahantuojalta pitäisi saada edes jonkinlainen
selitys rikkoontuville osille ja olemattomalle vaihto-osa
takuulle, jotta edes vähäinen luottamus VW autoihin palautuisi.
Nyt ovat olleet vaiti.
Maahantuojan palautetta siis odotellen.
Tältä osin asia jatuu siihen saakka, kunnes selitys on tullut.
Hyvä, että sait hommaa sovittua. Hyvin hoidettuna liike/maahantuoja olisi korjannut homman heti kuntoon kaikessa hiljaisuudessa takuuna noinkin tuoreeseen autoon.
Onneksi ei ole itselle sattunut tuollaisia vääntöjä auton kanssa.
Ei muuta kun Tuulilasin nettisivuille vastaamaan Merkkien Merkki-tutkimukseen.