Downsizingin hyöty?

155 kommenttia
12346»
  • Se jäähdytin on alumiinia ja ontto kaiken lisäksi, joten hirveän monesta lisäkiloste ei tässä puhuta.

      
  • Oletteko te ihan tosissaan, että v6 ja r6 moottorissa on teidän mielestä samanlaiset äänet?



    Minulla ei autoissa ole myöskään jäähdyttimet olleet "onttoja". Olen ollut siinä käsityksessä, että niissä kiertää neste eikä näin ollen ole tyhjää eli ilmaa.

      
  • NHB:

    ritsa:

    Jos väität että molemmista lähtee sama ääni niin keskustelu loppui tähän.


    Style66:

    1900-luvulta lähtien


    Millä tavalla äänet mielestännen eroavat R6- ja V6-moottoreissa?


    Minulle on jäänyt käsitys että ymmärrät ainakin jotain tekniikasta ja sitten kyselet tällaisia.

      
  • ritsa:

    NHB:
    ritsa:

    Jos väität että molemmista lähtee sama ääni niin keskustelu loppui tähän.


    Style66:

    1900-luvulta lähtien


    Millä tavalla äänet mielestännen eroavat R6- ja V6-moottoreissa?

    Minulle on jäänyt käsitys että ymmärrät ainakin jotain tekniikasta ja sitten kyselet tällaisia.




    Minua kiinnostaa se, mitä sinä ja Style66 pidätte moottorin rakenteesta johtuvina eroina. Kommenteistasi päätellen tiedät hyvin nuo erot.

      
  • Ryne:

    Oletteko te ihan tosissaan, että v6 ja r6 moottorissa on teidän mielestä samanlaiset äänet?

    Minulla ei autoissa ole myöskään jäähdyttimet olleet "onttoja". Olen ollut siinä käsityksessä, että niissä kiertää neste eikä näin ollen ole tyhjää eli ilmaa.




    Ainoa turbon mukanaan tuoma jäähdytin Bemarin keulalla on välijäähdytin, joka ei ole raskas. Siksi vähän ihmettelen, että kiistä jäähdyttimestä puhutaan. Mutta jos puhutaan välijäähdyttimestä, niin sen sisällä kiertää ilma.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit