auto minun tarpeisiini??

8 kommenttia

kertokaahan Te viisaammat, mikä olisi minulle ja perheelleni(2lasta,vaimo)Se Oikea auto. ominaisuudet autossa tulisi olla monipuoliset,maastokelpoisuus,suorituskyky,taloudellisuus,turvallisuus. Eli auto jolla voi vetää esim.huoletta isonkin kärryn Lappiin talvisin. Oman pohdinnan alla on ollut seuraavia malleja: Kia Sorento(liian pitkä toimitusaika 8kk),Volvo XC90(maastokelpoisuus??,hieman kallis)Volkswagen Touareg(liiankin tyyris, R5 moottorin heikohko suorituskyky),Toyota Land Cruiser(ajo-ominaisuudet,huojunta,hinta)...onko siis olemassa ylipäätään minulle sopivaa autoa?:smile: tuntuu siltä ettei...joten nyt pyydän teidän apua!

  
  • Miten syvälle sinne pöpelikköön pitää päästä?

    Kenties:
    BMW X5 tai X3 ?
    Honda CR-V tai HR-V ?
    Subaru (Legacy/Forester/..) ?
    Mitsubishi Outlander ?
    Sisu HMTV ? :grin:

      
  • Lainaus:
    20.09.2004 klo 01:35 Vito kirjoitti
    Miten syvälle sinne pöpelikköön pitää päästä?

    Kenties:
    BMW X5 tai X3 ? X3 on huono maastossa.
    Honda CR-V tai HR-V ? Ei mene maastossa, suorituskyky ei riitä.
    Subaru (Legacy/Forester/..) ? Hienoja, mutta menevätköhän maastossa
    Mitsubishi Outlander ? Meneeköhän maastossa?
    Sisu HMTV ? :grin: TÄMÄ!


    X5 V12 4,8s sataseen huiput 280km/h, ei taloudellisuutta muuten hyvä. Kokeile Pasia, kulutus on kait aika iso! :wink:

      
  • http://www.canadiandriver.com/articles/rr/04qx56.htm

    Aloittaja kyseli itselleen sopivaa autoa. Nyt sellainen on löytynyt. Luokkansa ehdotonta kärkeä. 315 heppaa, V8-kone, kaikki maailman varusteet. Kokoa piisaa, pituus 525. Tyyliä. Tyyliä. Ja tyyliä. Älä tyydy keskinkertaiseen. Ota tämä.

      
  • Missäs tommosen voi huoltaa? Tai no, ei kai sillä nyt niin väliä kun ei oo takuutakaan.

      
  • Ei Infiniti tarvitse takuuta.

      
  • Lainaus:
    04.10.2004 klo 20:05 Anders-Simo kirjoitti
    http://www.canadiandriver.com/articles/rr/04qx56.htm

    Aloittaja kyseli itselleen sopivaa autoa. Nyt sellainen on löytynyt. Luokkansa ehdotonta kärkeä. 315 heppaa, V8-kone, kaikki maailman varusteet. Kokoa piisaa, pituus 525. Tyyliä. Tyyliä. Ja tyyliä. Älä tyydy keskinkertaiseen. Ota tämä.

    Piru, että on ruma möhkö!
    2554 kg omapaino + romppeet ja kulutus 18,0 stadissa 5,6 V8. Onko kulutus vitsi? 30 l lienee totuus lähempänä tyhjäkäyntiä, voi mennä 40 l/100. Maantie ehkä 22 - 25 l/100 km. Naapureillani on vastaavanlaisia muutama, ja kun keskustellaan joskus todellisesta bensan hörppäämisestä verrattuna paperitietoihin, voi veljet! Meikäläisellä on ollut 12 jenkkiä V8:lla, niidenkin painot olivat 1800-2000 kg, eikä nelivetoa jarruttamassa menoa. Minulle pitäisi antaa mitali hyvänä bensaveronmaksajana!

    Käyn Lapissa 6-8 kertaa vuodessa. Ajettiin kerran kimpassa, minä Chevy Starcraft 6,2 diesel, kaverilla Dodge RamVan 5,2 bensa-V8. Minulla meni edestakaisin 200 l dieseliä, kaverilla 600 l bensaa. Pieni ero yhden ainoan reissun aikana. Samalla hinnalla olisin taas ajanut 4 kertaa Lappiin, kuin kaveri 1 kerran.

      
  • no eipä tuo nyt sen rumempi ole kuin ne amerikan raudatkaan. Suomen oloihin kuluttaa liikaa.

      
  • Lainaus:
    05.10.2004 klo 00:23 SixPack kirjoitti
    Käyn Lapissa 6-8 kertaa vuodessa. Ajettiin kerran kimpassa, minä Chevy Starcraft 6,2 diesel, kaverilla Dodge RamVan 5,2 bensa-V8. Minulla meni edestakaisin 200 l dieseliä, kaverilla 600 l bensaa. Pieni ero yhden ainoan reissun aikana. Samalla hinnalla olisin taas ajanut 4 kertaa Lappiin, kuin kaveri 1 kerran.



    Miten tuo kulutusero voi olla noin suuri? Siis oliko sinulla kulutus jotain 10 l / 100 km ja kaverilla 30 l / 100 km?

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit