En nyt tuosta ajettavuudesta niin kovin paljoa perustanut, mutta onhan se laadukkaan oloinen ja fiksun näköinen auto... Sama alusta Focuksen kanssa.. Joku on sanonut, että uudessa S40:ssäkin olisi samanlaiset Focuksessa ongelmia aiheuttaneet vetonivelet, mutta toiset taas sanovat niiden vain näyttävän samoilta, mutta oikeasti kestävän paljon paremmin. Faktaa ei tietty kenelläkään ole, koska kukaan ei vielä mitään 100tkm ole ajanut...
Focuksen vetareista on pari kuvaa tuolla ja kyseessä on tietääkseni 19tkm ajettu yksilö:
Joku on sanonut, että uudessa S40:ssäkin olisi samanlaiset Focuksessa ongelmia aiheuttaneet vetonivelet, mutta toiset taas sanovat niiden vain näyttävän samoilta, mutta oikeasti kestävän paljon paremmin.
Eiköhän toi moottorivaihtoehto määrä vetoakselit, hinnat alkaen malleissa saattaa olla vetarit Focuksesta tuttuja, mutta eiköhän se ongelma ole jo uusista poistunut.
S40 T5 oli ainakin pirun mukava talviliukkailla sekä yleensäkkin talviautona (automaatti-ilmastointi ja ESP), auton kulutus oli kohdillaan.
Sama alusta Focuksen kanssa.. Joku on sanonut, että uudessa S40:ssäkin olisi samanlaiset Focuksessa ongelmia aiheuttaneet vetonivelet, mutta toiset taas sanovat niiden vain näyttävän samoilta, mutta oikeasti kestävän paljon paremmin.
Eikös tuo Volvo perustu tulevan Focus II:sen pohjalevyyn? Luulisi, että tuohon tuo vetariongelma olisi jo korjattu?
En nyt tuosta ajettavuudesta niin kovin paljoa perustanut, mutta onhan se laadukkaan oloinen ja fiksun näköinen auto... Sama alusta Focuksen kanssa.. Joku on sanonut, että uudessa S40:ssäkin olisi samanlaiset Focuksessa ongelmia aiheuttaneet vetonivelet, mutta toiset taas sanovat niiden vain näyttävän samoilta, mutta oikeasti kestävän paljon paremmin. Faktaa ei tietty kenelläkään ole, koska kukaan ei vielä mitään 100tkm ole ajanut...
Focuksen vetareista on pari kuvaa tuolla ja kyseessä on tietääkseni 19tkm ajettu yksilö:
http://koti.mbnet.fi/fiikus/
Volvon ehkä täydellisimpiin puoliin kuuluvat istuimet. Ne ovat ehkä parhaimpia, joilla olen kuunaan istunut...
Eiköhän toi moottorivaihtoehto määrä vetoakselit, hinnat alkaen malleissa saattaa olla vetarit Focuksesta tuttuja, mutta eiköhän se ongelma ole jo uusista poistunut.
S40 T5 oli ainakin pirun mukava talviliukkailla sekä yleensäkkin talviautona (automaatti-ilmastointi ja ESP), auton kulutus oli kohdillaan.
j.h
Eikös tuo Volvo perustu tulevan Focus II:sen pohjalevyyn? Luulisi, että tuohon tuo vetariongelma olisi jo korjattu?