Japsit sakemannien edellä luksusautoissa

62 kommenttia
13»


  • Misar-san ei ilmeisesti ole koskaan itse omistanut BMW:tä. Omat kokemukseni BMW-huollon asiakkaan näkökulmasta eivät oikein tue väittämääsi asiakkaan kuntelusta. Kaikki ongelmat, mitä oli (luettelin ne jollain palstalla) hoidettiin nopeasti ja tyylikkäästi, eikä takuuajastakaan oltu niin tarkkoja. Täydet pisteet palvelusta.

    AkiK
      
  • [



    Misar-san ei ilmeisesti ole koskaan itse omistanut BMW:tä. Omat kokemukseni BMW-huollon asiakkaan näkökulmasta eivät oikein tue väittämääsi asiakkaan kuntelusta. Kaikki ongelmat, mitä oli (luettelin ne jollain palstalla) hoidettiin nopeasti ja tyylikkäästi, eikä takuuajastakaan oltu niin tarkkoja. Täydet pisteet palvelusta.

    AkiK: Täytyy valitettavasti tuottaa pettymys, olen ollut huoltovastuussa BMW / Mazda huollosta n. 7vuotta ja omistanut BMW-auton n. 5 vuotta joka jäi viimeiseksi Saksalaiseksi jonka tulen omistamaan. Kuten Mattlog oikein totesi että ihmiset ostavat mielikuvia, minä taas perustan autohankintani alan entisenä ammattilaisena, en mielikuviin vaan hinta/laatu-suhteeseen, josta ylijäävälle rahalla voin hankkia vaikka huippumoton.
      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit