Mitsubishi Lancer Invite 2.0

10 kommenttia

Onko kenelläkään tietoa / kokemuksia kyseisestä mitsusta, ajattelin hankkia lähiaikoina, ellei kukaan tyrmää täysin :grin:

  
  • Hyviä puolia:

    -halpa
    -hyvä ajaa
    -kestävä
    -pitkä takuu
    -kohtalaisen kivat tehot

    Huonoja puolia:

    -vanha malli

      
  • Onkos Anders-Simo ajanut tuota?

      
  • tai se malli tais olla itse asiassa intense...toinen vaihtoehto olisi Honda civic 1.8i sport 4d....Sanoovat että mitsun hinta laskee nopeasti...vaikeaa ostaa auto!! Auttakaa :grin: voisin sijoittaa jonkun 26000 max....

      
  • Itse lähtisin ilman muuta Hondan suuntaan, Lancer on sen verran vanha konstruktio, jonka takia sen myyminen sitten joskus voi olla vaikeaa. Muutenkaan tuo Lancer ei mielestäni ole ihan muiden tuon luokan nykyautojen tasalla. Toisaalta Lancerista saa kyllä kestävän perusauton, mikäli ominaisuudet ja ajettavuus ei ole niin tärkeitä asioita.

      
  • jooh, honda taitaa sittenkin olla mun auto. Kävin koeajamassa uutta civic 4d:tä ja kyllä oli kaunis auto ulkoa ja sisältä, sekä tosi hyvä ajotuntuma. :grin:

      
  • No kävitkö ajamassa Lancerilla?
    Vai puhuiko porukka omalla" tietämyksellään" ympäri?
    Käyhän Mitsu kauppiasta härnäämässä,vinkkinä älä kysy hintoja yhdestä merkkiliikkeestä.

      
  • Koeajoin lancerin farkkumallia, ei ollu esittelyssä / koeajossa tuota Intenseä ( tossa otsikossa väärin invite) Mitsussa tuntui olevan tosi hyvä vaihteisto, mutta muuten siitä jäi vähän hutera kuva. Ei vaan tuntunut hyvälle ajaa, ja tehoja ei löytynyt kyllää mistään. Sisustus oli tosi vanhanaikasen näköinen. Mutta lämmin se oli ajella! Talviautoks hyvä!

    Nyt kuitenkin olen tehnyt päätöksen tosta Hondasta, Civic Sedan, ensiviikon lopulla pitäisi tulla auto.

      
  • Lainaus:
    10.02.2006 klo 20:08 tomikoo kirjoitti
    Koeajoin lancerin farkkumallia, ei ollu esittelyssä / koeajossa tuota Intenseä ( tossa otsikossa väärin invite) Mitsussa tuntui olevan tosi hyvä vaihteisto, mutta muuten siitä jäi vähän hutera kuva. Ei vaan tuntunut hyvälle ajaa, ja tehoja ei löytynyt kyllää mistään. Sisustus oli tosi vanhanaikasen näköinen. Mutta lämmin se oli ajella! Talviautoks hyvä!

    Nyt kuitenkin olen tehnyt päätöksen tosta Hondasta, Civic Sedan, ensiviikon lopulla pitäisi tulla auto.

    Petyin tuulilasi-lehden "koeajoon" 4-ovisesta Civicistä - siis artikkeliin, en itse autoon. Tekstissä mainitaan koeajosta, ja kuvatkin näyttävät, että jossain on autolla käyty, mutta minkäänlaisia ajovaikutelmia ei tekstissä ole. Autohan on numerotietojen mukaan kiinnostava, mm. akseliväli suurempi kuin Accordissa luvaten hyviä sisätiloja. Ajovaikutelmat kiinnostaisivat kahdesta syystä: ensiksikin edellinen 4-ovinen Civic oli jousitukseltaan tärskyttävä, ja maantiemelu tuli voimakkaasti sisään (kävin auton koeajamassa aikoinaan, sekin oli "paperilla" kiinnostavan oloinen). Että olisiko parannusta näihin tapahtunut? Toiseksi: 4-ovinen Civic poikkeaa aika paljon 5-ovisesta Civicistä; muotokieli on rauhallisempi, ja teknisestikin autoissa on eroa, mm. takana on edelleen monivarsituenta, kun 5-ovisessa on siirrytty joustintukiin. Ovatko 4- ja 5-oviset siis erilaiset ajo-ominaisuuksiltaan? Näin voisi olettaa.

    Tavaratilan luukusta näyttää puuttuvan verhoilu - se olisi kyllä hyvä lisätä vaikka jälkikäteen, tunnetusti huonosti verhoiltu tavaratila tuottaa "kaikuisaa" melua matkustamoon.

      
  • Taitaa olla näitä makuasioita tämäkin. Itse koeajoin Almeran, Golfin ja Lancerin. Almera antaa pikkuauto vaikutelman, kaikkiaan melkoinen rimpula. Golf karmea moottorin ääni(1,6FSI), kaikkiaan huonosti käteen sopiva ja ylihintainen. Lancer tuntui tosi hyvältä, miinusta vanhanaikaisuudesta, mutta toisaalta tuskin on yhtä paljoa korjaamolla kuin Golf.
    Toi Civic pitäisi käydä ja mielenkiinnosta ajamassa.

    Pointti on kuitenkin, että Golf ei ainakaan tuntunut tippaakaan Lanceria paremmalta ajettavalta. :sunglasses:

      
  • Minäkin luin Tuulilasista sen arvostelun Civicistä monta kertaa :smile: Mutta eipä siitä saanut mitään kuvaa itse autosta, tosi huono arvostelu, miltei turha. No Nyt olen vajaan viikon ajellut Civicillä, ja kyllä tuntuu oikealle ostokselle. Auto lämpiää tosi nopeesti, ja koneessa on tehoja. Karhealla tiellä melua kuuluu melko paljon sisään, mutta tasaisella maantiellä äänet ovat hiljaisia. Koneesta ei kuulu kyllä juuri mitään ääniä. Ohjaus tuntuisi vakaalle, ja mutkassa ei normaalinopeuksissa juurikaan huomaa kääntymistä. Istuimet ovat ryhdikkäät, tekee hyvää selälle. Tankatessa ei aina onnistu tankkaus pistooli suorassa, vaan se pitää kääntää poikittain, aika jännä ominaisuus. Hyvä mp3 -soitin, nopea :grin: Tyylikäs sisältä, upeat valot pimeällä, ja ajovalotkin näyttävät kauas ja leveälle.

    Civicin huonoin puoli on nuo paksut pilarit tuulilasin kupeilla, ne estää joissain tilanteissa näkyvyyttä jonkin verran.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit