..ja sitten kansanauton näkemys Signumista...

36 kommenttia
2»
  • Lainaus:
    20.10.2004 klo 15:28 jarna kuiva kirjoitti
    :sunglasses: "ajaessa kuukuu koeajolaudan räminää" onko vectrassa vielä puuosia, ja mitä ihmettä, otetaanko se lauta pois sielta koeajon jälkeen? pimeitä juttuja tuomaksella joka ei ole edes oikeesti 18v. lopeta niiden juttujen kirjoittelu ja siirry ikäistesi harrastuksiin, kuten finnien puristeluun. niistä jää muuten hassut jäljet peiliin. ja kerrankin nimimerkki -z- kirjoitti asiaa sanoessaan että opel on löysä paska. z vois vetää kyllä ittensä kiikkuun ainakin mun puolesta

    Olet fiksu. Joo olen 10 vuotta vanha.

    [Tuomas muokkasi tätä viestiä 20.10.2004 klo 15:37]
      
  • Sen myönnän että Opel on keskimääräistä ehkä vikaisempi auto. Mutta ei se mikään vikapesä ole. Eikä Opelit ainakaan yleisesti ottaen ole mitään huonoja autoja. Testimenestystä Opeleilta löytyy. Nyt lähiaikoina ei ole ollut kovinkaan paljon testimenestystä. Mutta jos tarkastelee vaikkapa 90-lukua ja tämän vuosituhannen alkua niin kyllä testimenestystä löytyy. Eikä Opelitkaan mitään kovinkaan arvostettuja ole, välillä mielestäni aliarvostettuja. Opel mielestäni OK-auto, ei kylläkään kuulu mun TOP TEN autoihini.

      
  • Onko nimimerkillä Jarna Kuiva joku pakonomainen tarve vi****lla kaikille ja arvostella kaikkea mitä joku sanoo? Olen tässä lueskellut ko. nimimerkin viestejä ja jokainen on ollut sisällöltään enemmän tai vähemmän negatiivista...

    mene muualle itkemään jos ei täällä asiallinen keskustelu miellytä! Ihan vaan selvyyden vuoksi voisit Tuomas editoida kirjoittamiasi viestejä ja lukea ne pariin kertaan, ettei tulisi niin paljon kielioppivirheitä... Kaikilta ei pysty tietenkään välttymään, mutta kannattaa hetki miettiä mitä kirjoittaa ja miten kirjoittaa ja jos tuli jo painettua Lähetä-painiketta, niin editoi sitten viestiä vähän siistimmäksi.

    [Niki Kari muokkasi tätä viestiä 20.10.2004 klo 18:54]
      
  • Joo jarna kuiva (joka nimimerkissään tuo ilmi harrastuksensa..) jopa Anders Simo vaikuttaa symppikseltä, jos sinuun vertaa...
    Kai nyt tajusin, että keskustelun aiheena oli signum-tyyppinen koriratkaisu, ei magnum jäätelöpuikot tai jotain muuta yksinkertaisempaa, jonka sisäistäisit paremmin.

    Mitä muuten tulee näihin Opelin viimeaikaisiin testimenestyksiin, niin KAIKKI vertailut, missä Opel (uusin Vectra tai Astra) on ollut varustettuna 1.9CDTI 150hv myllyllä on päätynyt Opelin voittoon.
    Viimeksi tuli selätys sellaisista halpiksista kuin Audi A3 Sportpack, BMW 120D ja VW Golf 2.0 (uusin AutoZeitung).
    Tosin jos lukee vain TM:ää ja Tuulilasia, niin silloin jyrää japsit...

      
  • "Vähän" menee otsikon ohi, mutta niin näyttäisi menevän muillakin...

    Ooppeli on pärjännyt hämmästyttävän hyvin hämmästyttävän monessa suomalaisessa testissä ja vertailussa. Sen verran on kuitenkin kuulunut negatiivista palautetta muutamalta tuttavalta, että en ole uskaltautunut tällaiseen investoimaan, vaikka toisinaan on mielikin tehnyt. Sama pätee kyllä Vorttiinkin... Sääli sinänsä, koska molemmissa merkeissä lienee ajettavuus, kulutus, jne. kohdallaan. Autot Suomessa ovat kuitenkin sen verran arvokkaita, että mihinkään ylimääräisiin korjauksiin, tms. ei ole halua. Ooppelilla ilmeisesti on maahantuojallakin erittäin negatiivinen kanta takuuajan umpeuduttua tapahtuviin korjauksiin, vaikkain kyseessä olisi mitä ilmeisin tyyppivika.

    No, myönnetään, että välillä hirvittää se kuinka nopeasti uutena kalliin auton hinta laskee. Samalla rahalla halvempaa autoa korjaisi aika paljon... Nyt meni kyllä niin pahasti aiheen ohi, että lopetan tällä kertaa täältä tähän. :no_mouth:

      
  • Niki, voisitko katsoa siitä viestistä virheet, mulla on pieni lukihäiriö sekä eikä äidinkielikään ole oikein hanskassa. Nyt kirjoitan tietokoneella josta ei oikein näe mitä kirjoitan. Paitsi sitten kun sen lukee palstalta.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit