Hummer H3

3 kommenttia

Tämä pienin Hummeri alkaa olla jo vähän parempi malli.
Harmin paikka ettei jenkkilässä oikein arvosteta dieseleitä.
Olen lukenut, että sikäläinen veropolitiikka ei suosi dieselkäyttöisiä ajoneuvoja. Onko kellään tarkempaa tietoa mistä se voi johtua?

http://www.automotorundsport.de/d/70291

[SixPack muokkasi tätä viestiä 27.10.2004 klo 22:07]
  
  • Itsekin olen ihmetellyt, miksi diesel vaihtoehto edelleen uupuu, vaikka se on kyllä H1:ssä.

    Onko amerikan mantereen ihmiset edelleen sitä mieltä, että diesel on vain kuorma-autojen ja traktorien voiman lähde ?

    Toisaalta, jos H3 olisi laajasti Europassa myynnissä, luulisi, että GM:llä olisi paineita myös diesel moottorin asentamiseksi H2/H3 malleihin...Mutta päämarkkina-alue taitaa olla Amerikka ja Venäjä (siellähän on jo Hummerin tuotanto jo aloitettu).

      
  • Tuo on jo melkein normaalin ihmisen ajoneuvo. Mutta vain melkein...

      
  • Lainaus:
    27.10.2004 klo 22:06 SixPack kirjoitti
    Olen lukenut, että sikäläinen veropolitiikka ei suosi dieselkäyttöisiä ajoneuvoja. Onko kellään tarkempaa tietoa mistä se voi johtua?


    Kyseessä on veropolitiikkaa siinä mielessä, että polttoainetta ei veroteta juuri lainkaan ja bensiini sekä diesel ovat suunnilleen saman hintasia. Useimmilla pumppuasemilla diesel lienee jopa kalliimpaa pienestä menekistä johtuen. Säästöt eivät siis ole yhtä merkittäviä, kuin täällä Euroopassa, jossa polttoainetta verotetaan rajusti.

    Autosta olen sitä mieltä, että tuota samaa roskaa eri kuorissa on nähty jo riittämiin.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit