Peugeot 307 SW:hen lexusvaloja?

8 kommenttia

Eli tietääkö joku saako tähän kyseiseen malliin "LEXUS"valoja... Olen yrittänyt kaikkialta katsoa netistä!

  
  • Mitä tarkoitat Lexusvaloilla?

    Viikonvanha Peugeot 307 SW on parkkipaikalla

    T: Lare

      

  • Mitäs sitä valmista ranskalaismuotoilua pilaamaan japanin mersun valonheittimillä?

      
  • No siis näitä esim. http://www.autovarusteet.com/lexustakavalot.html , eli siis tohon hatcback malliin löytyy erilaisia, mutta tähän wagoniin en ole löytänyt! itse osti 3 päivää sitten esittelyauton... 307 1.6 SW s-edition 2005

      
  • Tälläisen webbisivun löysin: www.power-tuning.fr missä löyty kyseiseen malliin lexusvalot! Mutta vieläkö niitä saatais vaan suomeen...

      
  • Lainaus:
    09.07.2005 klo 12:58 tonikopi kirjoitti
    Tälläisen webbisivun löysin: www.power-tuning.fr missä löyty kyseiseen malliin lexusvalot! Mutta vieläkö niitä saatais vaan suomeen...


    Näkyy tuo putiikki lähettävän tuotteitaan myös postitse. Yli 150 euron ostokset ilman postikuluja - ainakin Ranskaan. Maksaa voinee ainakin Visalla ja Mastercardilla.

    Sivut saa näkyviin (melkein) englanniksi, kun valitsee yläreunan rivistä "English" ja sitten alempaa "Translation by Google". Toki ranskantaitoisesta avustajasta olisi myös hyötyä...

      
  • Millanen idiootti sellasia edes haluis?! Näytti paskalta jo lexuksessa, eli mitä mahiksia jollain "charmantilla" patonkikorilla on.

      
  • Sori vaan Jarski mut 307SW voittaa mennen tullen Fordin ja Toiotan Laatikot mennen tullen ulkonäöllä

      
  • Lainaus:
    19.07.2005 klo 22:13 tonikopi kirjoitti
    Sori vaan Jarski mut 307SW voittaa mennen tullen Fordin ja Toiotan Laatikot mennen tullen ulkonäöllä


    Niinpä voittaakin, etenkin tuo Wagon/SW-korimalli, ja siksi sitä ei kannata millään Toyotan (Toyotahan se Lexuskin on) takavaloilla ruveta pilaamaan. Jos ranskalainen suunnittelija on päättänyt, että autossa on punaiset takavalot noiden jo pahasti inflaation kärsineiden kromipohjaviristysten (anteeksi: siis lexusvalojen) sijasta, niin ainakin minä uskoon hänen tienneen, mitä teki.

    [Jube muokkasi tätä viestiä 22.07.2005 klo 13:26]
      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit