Kuvia uudesta...

18 kommenttia

Zafirasta löytyy seuraavasta linkistä:

http://www.autobild.de/aktuell/neuheiten/artikel.php?artikel_id=8082&A_SESS=a11a91ab95e57524d6e1a8944b8404cb#

Zafin "evoversio" II näyttää juuri siltä miltä viimeiset Obelixsit ovat näyttäneet. Särmää ja ryhtiä, ei paha.

  
  • Näytti ihan farmari-Astralta ( mikä sinänsä ei ole kehu ). Ei tuolla kyllä Opelia pelasteta! Aikaisempi Zafira pelasti Opelin, mutta se olikin ainoa tila-auto luokassaan silloin. Nyt on pelissä kymmenkunta kilpailijaa. Ei auta, vaikka kuvista päätellen siinä oli suunnattomasti salapullolokeroitakin....

      
  • Näytti farmari-Astralta (tämä on ihan hyvä asia), Zafira on ehkä pikkaisen paremman näköinen.

      
  • Kyllä on näyttävä, kyllä Anders-Simo Astraa muistuttava ulkonäkö myy. Oliko suomessa +300% niin kuin Rellukin mainosti.

    Kolmas penkki rivi näytti vähän ahtaalta.

    Anders-Simo muista että Opel kuuluu GM:ään joka tuottaa voittoa ei 100 vuotias Opel häviä mihinkään, valitan.. se on vaan pieni osa maailman suurinta.

    Tosin GM europpa tuottaa tappiota ja sille on tehty ja vaadittu muutoksia, GM palkkasi BMW johtajan europpaan ja heti näkyy laadussa ja myynnissä.

      
  • Lainaus:
    13.02.2005 klo 08:47 timoo kirjoitti
    Kyllä on näyttävä, kyllä Anders-Simo Astraa muistuttava ulkonäkö myy. Oliko suomessa +300% niin kuin Rellukin mainosti.

    Kolmas penkki rivi näytti vähän ahtaalta.

    Anders-Simo muista että Opel kuuluu GM:ään joka tuottaa voittoa ei 100 vuotias Opel häviä mihinkään, valitan.. se on vaan pieni osa maailman suurinta.

    Tosin GM europpa tuottaa tappiota ja sille on tehty ja vaadittu muutoksia, GM palkkasi BMW johtajan europpaan ja heti näkyy laadussa ja myynnissä.

    Niin, ja pakkoko niitä Opeleita on Saksassa tehdä - saati Euroopassa. Tuodaanhan Chevrolettejakin Koreasta. GM on jo kaavaillut mm. Corsan valmistuksen siirtämistä Koreaan, ja suurempia malleja saatetaan tuoda USA:sta. Eihän se iso homma ole laittaa Opelin (tai Saabin) logoa GM-USA -autoihin.
    TM 3/05 , GM Europen pääjohtajan haastattelu: Seuraavan sukupolven keskiluokan mallisto (Vectran ja 9-3:n seuraajat) tehdään yhdessä tehtaassa, joko Saksassa tai Ruotsissa. Edes Saabia ei enää suunnitella "omissa oloissaan", pelkästään Ruotsissa, vaan globaalisti, Opelista nyt puhumattakaan.

      
  • Mitä mieltä A-S mahtoi olla vanhasta Astrasta? Kun tämä nykyinenkään ei mielytä silmää.

      
  • Eipä paljon riskejä muotoilupuolella ole otettu, kovin on tavallisen näköinen, ja ne ihanat kromikehyksiset mittarit, tulee ihan nuoruusvuosien mopoajat mieleen, samanlaiset mittarit niissä oli. Onneksi järkevimmät valmistajat ovat näistä halvannäköisistä mittareista jo luopuneet.

      
  • Minun mielestäni mittaristo ja keskikonsoli näyttivät hienolta. Mutta kuvissahan ne nyt näyttävät aina, on eri asia mennä katsomaan vakiota autoliikkeeseen.

      
  • Uuden Zafiran sarjavalmistus alkaa Bochumin tehtaalla huhtikuun loppupuolella. Toimitukset alkaa heinäkuussa.
    Ainakin Saksassa kaikissa Zafiran dieselmalleissa on vakiovarusteena huoltovapaa hiukkassuodatin.

    Saksassa auton vuotuiset käyttömaksut on porrastettu saastuttavuuden mikaan.
    Onkin ennustettu että tulevaisuudessa ilman hiukkassuodattimia olevien käytettyjen dieselmallien kysyntä ja vaihtoarvo Saksassa on pieni.
    Halpoja (silti ylihintaisia), enemmän saastuttavia käytettyjä autoja riittää tulevaisuudessakin Suomeen tuotavaksi.

      
  • Ei, ei tämä uusi Astra ruma ole. Ainoastaan läpeensä tylsä. Kuten Golf ja Suzuki Altokin.

      
  • Lainaus:
    13.02.2005 klo 13:12 Anders-Simo kirjoitti
    Ei, ei tämä uusi Astra ruma ole. Ainoastaan läpeensä tylsä. Kuten Golf ja Suzuki Altokin.

    Jaa. No entä uusi Corolla?

      
  • Lainaus:
    13.02.2005 klo 08:47 timoo kirjoitti
    Kolmas penkki rivi näytti vähän ahtaalta.


    Mittatikkuna poseeraava der Redakteur on kuvatekstin mukaan lähes miehen mittainen (1,93 m), joten ihmekös tuo.

      
  • Tämän luokan autot on tarkoitettu max 5+2 hengelle (eli takimmainen rivi on tarkoitettu ala-asteikäisille) ja käytännössä jokainen jo autoa ostaessaan sen tietää.

      
  • Lainaus:
    14.02.2005 klo 10:23 W-- kirjoitti
    Tämän luokan autot on tarkoitettu max 5+2 hengelle (eli takimmainen rivi on tarkoitettu ala-asteikäisille) ja käytännössä jokainen jo autoa ostaessaan sen tietää.

    Niinpä. 807 ja C8 ovat tarkoitettu enemminkin niin että voi lähteä 7 aikuisellakin liikenteeseen.

      
  • Lainaus:
    14.02.2005 klo 11:01 Tuomas kirjoitti
    Niinpä. 807 ja C8 ovat tarkoitettu enemminkin niin että voi lähteä 7 aikuisellakin liikenteeseen.


    Minä en ihan heti keksi, mihin minulla olisi tarvetta lähteä 7 aikuisen miehityksellä, mutta esimerkiksi 4+3 miehityksellä useinkin.

      
  • Toki Corollakin on tylsä, muttei niin tylsä kuin Golf. Ja menivät pilaamaan Corollan keulan faceliftissä.

      
  • Lainaus:
    14.02.2005 klo 11:33 Anders-Simo kirjoitti
    Toki Corollakin on tylsä, muttei niin tylsä kuin Golf. Ja menivät pilaamaan Corollan keulan faceliftissä.


    Viitannet hb-mallin ajovalojen kyynel-muotoiluun? Farkkua ja sedania tuo "Tippa-korolla" -muotoilu ei kosketa, eli nuo kaksi eivät ole rumia mutta vain tylsiä?

      
  • Niin Astra ja Golf on rumia, kerrotko Anders-simo jokun Japanilaisen Golf luokassa, joka tyylikäämpi kun Golf tai Astra? Japsi joka ei ole tylsä?

      
  • Lainaus:
    14.02.2005 klo 11:33 Anders-Simo kirjoitti
    Toki Corollakin on tylsä, muttei niin tylsä kuin Golf. Ja menivät pilaamaan Corollan keulan faceliftissä.

    Sano tästä luokasta ne hienoimmat. Siis alemmasta keskiluokasta.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit