Honda Accord 2,4 Executive X

4 kommenttia

Onko kellään kokemuksia ko. autosta automaattivaihteisena? Varustelu vaikuttaa sangen kattavalta, ja ei ole pahan näköinen, uskaltaisikohan valita ensimmäiseksi "Japanilais" autoksi.

  
  • En ole omistanut accordia, mutta kun viimeksi vaihdoin autoa, sain sellaisen koeajoon päiväksi aktiiviselta myyjältä.

    Malli oli juuri tuo 2,4. Varustelu oli tosiaan hyvä, mukavan näköinenkin auto oli ja moottori hondan tapaan mielyttävä. Ajettavuus oli yllättävän hyvä, kun ottaa minun ennakkoasenteeni huomioon.

    Suurin syy mihin jatkoneuvottelut kaupassa lopahti oli suuri sisämelu.

    Ja se oli minun mielestäni kilpailijoihin verrattuna todella paha. Melun määrä ei niinkään vaan sen sävy. Renkaistahan tuo tuli, eli voi parantua jonkin verran niiden vaihdolla.

    Nyttemmin accord uudistui. Olisiko äänieristeitä lisätty? Näkyi diesel malli pärjänneen autobild lehden vertailussa. Tosin itse en autoa testien perusteella osta, osaan kokeilla itselleni sopivan paremmin.

      
  • Olen "koeajanut ko. Hondaa kohta 3-vuotta ja kokemukseni ovat erittäin
    hyviä. Tosi upea varustelu .Työn laatu on huoliteltua.,eikä lastentauteja
    ole . Moottoreitahan Honda on aina osannut tehdä . 190 hv.
    automaatillakin takaa juoheeta menoa.

    Tosi on , että rengasäänet ovat aika kuuluvia , mutta ajoin uutta
    touren mallia (kitkarenkailla) ja asia on korjattu aika hyväksi .

    Mutta , mutta .... KylläSuomi on pieni markkina-alue Hondalle !
    esim. odotin vuoden ennenkuin sain navigaattoriini etelä-suomen
    karttaohjelman !Koko Suomesta se on kuulemma tekeillä tällä
    hetkellä ! Hohhoijaaa ..... :sleepy:

      
  • Toivottavasti tosiaan sisämeluun on paneuduttu tässä uudistuksessa, sillä siihen tyssäsi minunkin osalta Accordin osto. Muilta osin mahtava auto.

    Mielenkiintoista tuo koko Suomen kartan puute, sillä Navteqilla, joka toimittaa karttasoftan Hondan navigaattoriin, on ollut koko Suomen kattava kartta jo parin vuoden ajan, saatavilla mm. Garmin navigaattoreihin.

      
  • No nyt tuli koeajettua Honda. Ensivaikutelma oli "laadukas". Myöskin sisämelu oli mielestäni kohtuullisen hiljainen, tosin alla oli kitkarenkaat. Ääni joka kuului tuli takaapäin. Moottor ansaitsee kiitosta, se sopii automaatinkin kanssa hyvin yhteen.

    Varustelussa ei kyllä ole moittimista, ainoastaan peruutus-tutka olisi ollut mukava, koska näkyvyys taakse on melkoisen heikko.

    Kojelaudassa ja ratissa oli erilaisia näppäimiä melkoinen määrä, ja niiden hahmottaminen vie kyllä aikaa. Ainoastaan kojelaudan muotoilussa jäin kaipaamaan Audin loogista muotoilua.

    Navigointilaite oli kiitettävän hyvä käyttää. Nyt on saatavissa DVD joka kattaa Suomestakin n:98% myyjän kertoman mukaan.

    Lopuksi voisin sanoa: Vakavasti harkittava auto, vaikka olen ajanut etupäässä saksalaismerkeillä ja nyt viimeksi Saabin 9-5:llä. seuraavaksi koeajoon otankin Citroen C5:n... ja tietysti Audin

    [miksei muokkasi tätä viestiä 10.03.2006 klo 08:05]
      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit