Mikä auto olisit?

11 kommenttia

Tee ensiksi testi:
http://naiset.almamedia.fi/helmi/testit/testikone/index.shtml?6

Itse olin BMW! En olisi uskonut, en edes ole mikään bemarifani. Tosin noissa edellisissä keskusteluissa olen saattanut hiukan puolustella bemaria, omasta mielestäni syystä. Joskus taas tosin olen haukkunutkin bemaria. Ehkä mulla ja bemarilla on viha-rakkaus-suhde. :smile:

[Tuomas muokkasi tätä viestiä 08.11.2004 klo 14:51]
  
  • Itse olisin Nissan: "Olet luotettava ja turvallinen isähahmo, jonka syliin on ihana käpertyä. Elämän haasteissa seisot läheistesi peruskalliona ja teet oikeudenmukaisia valintoja. Sinuun voi luottaa vaikeissakin tilanteissa ja lähelläsi on helppo olla. Olet läheisillesi rakas ja tärkeä. Joskus saatat tuntua vähän liiankin tutulta, mutta juuri silloin osaatkin yllättää positiivisesti jollain hauskalla jutulla. Olet kiva!"

    Että näin. Olisin mieluummin ollut Mazda tai Honda, mutta kelpaahan tämä. Samasta maasta kuitenkin. Ja ne japsitytöt... :sunglasses:

      
  • Näin multipersoonana piti tehdä testi 2 kertaan:

    Yritys 1: Nissan. Pahus sentään, kun tuo merkki ei sytytä tippaakaan...

    Yritys 2: Skoda: Älysi leikkaa kuin partaveitsi ja teet valintasi aina vakaasti harkiten. Olet taloudellinen ja järkevä tyyppi, joka uskaltaa tehdä omat valintansa älyllisin perustein vaikka muut kulkisivatkin virran mukana. Sinulla on vahva itseluottamus ja arvostat perinteitä. Joskus ehkä kuitenkin voisit irrotella vähän rennomminkin – sinussa on potentiaalia, jota et itsekään vielä ole huomannut! Olet mielenkiintoinen!

    Se on näköjään edssä vaihto VW:stä Skodaan :smile:

      
  • Olen uusi Volgswagen kupla :sunglasses: :

    Olet hyväntuulinen ja persoonallinen retrotyyppi, jonka pipo ei juuri mistään kiristä. Olet hyvä ystävä kavereillesi ja hellä poikaystävä tytöllesi. Aika ei tule pitkäksi seurassasi, koska sisälläsi asuu se ilkikurinen pieni poika, joka ei koskaan kasva aivan aikuiseksi. Osaat arvostaa laatua ja luotettavuutta, mutta persoonallisuus on kuitenkin sinulle tärkeää. Olet söpö!

    ...että sillälailla.
    :kiss:

      
  • Lainaus:
    08.11.2004 klo 16:59 miliisi kirjoitti
    Olen uusi Volgswagen kupla :sunglasses: :

    Olet hyväntuulinen ja persoonallinen retrotyyppi, jonka pipo ei juuri mistään kiristä. Olet hyvä ystävä kavereillesi ja hellä poikaystävä tytöllesi. Aika ei tule pitkäksi seurassasi, koska sisälläsi asuu se ilkikurinen pieni poika, joka ei koskaan kasva aivan aikuiseksi. Osaat arvostaa laatua ja luotettavuutta, mutta persoonallisuus on kuitenkin sinulle tärkeää. Olet söpö!

    ...että sillälailla.
    :kiss:


    Samoin.. :smile:

      
  • Minäkin olen näköjään Volkswagen Kupla, en tiedä, onko malli nyt niin mieleen, mutta tekstistä löysin kyllä jotain itseäni kuvastavaa...

      
  • Miten paljon niitä eri autovaihtoehtoja tuossa testissä on?

      
  • Olin ylpeä että sain bemarin. Mutta se hieno kuvaus ei todellakaan sopinut minuun. Toisella yrityksellä tuli muuten Nissan, aika pienellä erolla sitä muuttuukin bemarista nissaniksi.

      
  • Luotettava ja turvallinen isukkihahmo...NISSAN, vaikka Hondalla
    ajelenkin. Eihän autolla muuta väliä kunhan on made in Japan...ainakin alkujaan :wink:

      
  • Olen Ferrari!


    Sinä saat katseet kääntymään! Tiedät tyylisi ja haluat sen näkyvän toisillekin. Haluat tulla, nähdä ja voittaa. Vauhdikas elämäsi vie sinua pintapaikasta toiseen ja rinnallasi viihtyvät kaupungin näyttävimmät naiset. Olet tottunut saamaan sen, mitä haluat, tässä elämässä nopeat syövät hitaat. Perävalojasi saattaa jäädä katselemaan monikin kyynelehtivä silmäpari, mutta sinä et ehdi taustapeiliä vilkuilemaan, kun uusi tie jo avautuu edessäsi. Joskus kannattaa ehkä kuitenkin pysähtyä miettimään, peitätkö tavaralla tunteen puutteen. Olet seksikäs!

      
  • Minäkin olin Ferrari.

    Meni melkein oikein, koska ajan Fiat Stilolla :smile:

      
  • Lainaus:
    08.11.2004 klo 23:22 J R kirjoitti
    Miten paljon niitä eri autovaihtoehtoja tuossa testissä on?


    Löytyy käsittääkseni Skoda, BMW, Ferrari, Nissan, Volkswagen Kupla, Jeep (tai joku vastaava maasturi) sekä Romu

    [Niki Kari muokkasi tätä viestiä 10.11.2004 klo 03:21]
      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit