Corolla Verso jälleen?

4 kommenttia

Jaa'as!
Hiukan nyt vaikuttaa japsien pää-äänenkannattajalle tämä TM!
Olen itsekkin ajannut kokeeksi tuota uutta Versoa.Ensin kiinitti huomiota se Välimeren sininen keskipaneeli joka ei sitten millään istu auton kojelautaan.Tyylitön!!
Meluisuus oli toinen asia joka ylitti peräti "ärsytyskynnyksen".
Kolmanneksi ohjaus!!!!
Autohan soutaa tiellä(urat) niin,että varmaan poliisit pysäyttävät ja puhalluttavat.
Entäpä sitten tuuli!Kokeilivatko TM-miehet auton tuuliherkkyyttä?Eivät tainneet,koska tuuli ottaa melkoisesti.

Muissa merkeissä näihin kyllä kiinitetään huomiota!

Mitä muuten tarkoittaa lause;jos akku tyhjenee niin kortissa on avainkin!
Mitä se avain auttaa käynnistykseen jos akku on tyhjä?Vai enkö ymmärrä jotain?Meganessakin on avain mutta ei se auta kuin sisään pääsyyn!

:innocent:

  
  • no jaa...
    Normaali koeajojuttu, jossa etupäässä kehutaan, koska nykyauto, merkistä välittämättä, ei ole huono. Suurempi "totuus" paljastuu, kun tulee vertailun aika kilpailijoihin.
    No, ohjaus on ainakin parempi, kun ennen, joten ehkä parin sukupolven jälkeen japsikin jo kertoo, minne mennään...

      
  • Lainaus:
    16.06.2004 klo 21:16 Isaskar kirjoitti
    Jaa'as!
    Hiukan nyt vaikuttaa japsien pää-äänenkannattajalle tämä TM!
    Olen itsekkin ajannut kokeeksi tuota uutta Versoa.Ensin kiinitti huomiota se Välimeren sininen keskipaneeli joka ei sitten millään istu auton kojelautaan.Tyylitön!!
    Meluisuus oli toinen asia joka ylitti peräti "ärsytyskynnyksen".
    Kolmanneksi ohjaus!!!!
    Autohan soutaa tiellä(urat) niin,että varmaan poliisit pysäyttävät ja puhalluttavat.
    Entäpä sitten tuuli!Kokeilivatko TM-miehet auton tuuliherkkyyttä?Eivät tainneet,koska tuuli ottaa melkoisesti.

    Muissa merkeissä näihin kyllä kiinitetään huomiota!

    Mitä muuten tarkoittaa lause;jos akku tyhjenee niin kortissa on avainkin!
    Mitä se avain auttaa käynnistykseen jos akku on tyhjä?Vai enkö ymmärrä jotain?Meganessakin on avain mutta ei se auta kuin sisään pääsyyn!

    :innocent:


    Auto oli kyllä todella äänekäs ja toisekseen sinä ajat autolla, jonka ainoa ominaisuus on hiljaisuus. Mielestäni alusta ja ohjaus oli ihan hyvällä tasolla ja itse pidin siitä mittaristosta ja sisustuksesta todella paljon jos nyt koskaan voi sanoa, että pitää ranskalaisesta sisustuksesta, sillä tuo autohan on suunnitreltu Ranskassa.

      
  • Pöh. Kaikissa eurooppalaisissa ja japanilaisissa on kelvoton ohjaus; vain jenkeissä on hyvä.

      
  • Muistan lukeneeni, että suunnittelutoimisto on Espanjassa, ei siinä mitään, kyllä muoti ja suunnittelu toimii lähes missä vain. Mutta, kaikki Euroopassa myytävät Toyotat kootaan Turkissa! Tästä minä olisin huolissani, kun kaikissa nykyautoissa on sitä elektroniikkaa ja sähkökomponentteja kohta riesäksi asti. Mukavuutta näillä haetaan. Miten nämä toimivat Suomen kylmässä ja pitkässä syksyssä, sitten talvella, pakkasilla. Turkissa tehty auto, ei saakeli, en uskaltaisi hankkia !

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit