Opel Astra 1.8 Cosmo StationWagonin tummennetut ikkunat?

5 kommenttia

Onkos kellään tietoa kuuluuko tummennetut takasivu-ikkunat ja takaikkuna vakiovarusteena Cosmo varustukseen vai oliko tummennukset vain esisarjan tuotantoihin?
Opelin netti sivut eivät kerro oikeastaan mitään automaattivaihteistosta, välitykset kiinnostaisi tietää ja millainen tuo tomaatti on käytössä, liekö se sama loota kuin edellisessä astrassa tai vectrassa ....Paljon kysymyksiä johon mielellään kuulisin faktaa.

  
  • Minulle kerrottiin takaikkunoiden tummennuksesta kysellessäni, että ne ovat vain esisarjan esittelyautoissa tummennetut. Opelin sivuilta ei tätä tietoa mistään kyllä löydy, ainakaan vielä kun farkun myynti on vasta käynnistymässä.

      
  • Lisävaruste.

    Pelkkä tintattu takalasi 100 EUR,
    kuskista taaksepäin kaikki tummattuna 200 EUR

      
  • Kysymäsi automaattilaatikon välitykset löytyvät seuraavasta dokumentistä :

    http://media.gm.com/intl/opel/en/download/doc/pdf/r_c_astra_caravan/astra_caravan_2.pdf

    Tekniset tiedot eivät kaikiltaosin pidä paikkaansa suomeen tuotavien autojen osalta, mutta tuskin esim. automaattivaihteistosta tehdään suomalaisia varten oma versio.

      
  • Lainaus:
    03.11.2004 klo 09:53 Alibaba kirjoitti
    Minulle kerrottiin takaikkunoiden tummennuksesta kysellessäni, että ne ovat vain esisarjan esittelyautoissa tummennetut. Opelin sivuilta ei tätä tietoa mistään kyllä löydy, ainakaan vielä kun farkun myynti on vasta käynnistymässä.


    Itse 1.8 Cosmon tilanneena sain kuulla että tummennetut takasivu- ja takaikkuna on Cosmon vakiovaruste ja niitä ei ole edes hinnoiteltu lisävarusteiksi muihin malleihin.....

      
  • Lainaus:
    03.11.2004 klo 10:38 -Z- kirjoitti
    Lisävaruste.Pelkkä tintattu takalasi 100 EUR,
    kuskista taaksepäin kaikki tummattuna 200 EUR


    Tuo olisi muuten mukava kuulla että mistähän hatusta myyjä on nuo hinnat oikein vetäissyt kun en itse ole niitä mistään netistä tai hinnastoista löytänyt ja myyjä sanoi että tummennukset on nimenomaan Cosmon vakiovarusteita.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit