MB C 200CDI kokemuksia ?

8 kommenttia

Moi!

Onko kokemuksia MB:stä ? Pohdin MB C200 CDI:n tai BMW 320d:n hankintaa automaattilootalla !

  
  • Terve!
    Eräs tuttavani oli koeajanut kyseistä autoa ja kertoi että se lähtee paremmin kuin Opel Vectra 1,8 (122hv). Mersu kuluttaa vähän ja vääntää, yllättvää :wink: . Ajettavuus on kuulemma erinomainen ja paitsi ohjauksen palautus on huono. :smile:

      
  • Kysy mersuforumilta sieltä löytyy w203 omistajia.

    [SOIJU muokkasi tätä viestiä 01.06.2004 klo 14:17]
      
  • Kiitos teitille. Tein kaupat mesestä...saas nähdä mikä on miehiään !!?

      
  • Otitko mitään varusteita? Kauanko kestää toimitus? Hyvä valinta joka tapauksessa :wink:.

      
  • Moi!

    Otin aika niukat varusteet; metalliväri, lohkolämppäri+sisäpuihan ja aluvanteet, jotka eivät sisältyneet Classiciin. Mielestäni C:n vakiovarusteet on sinällään tosi hyvät. Olisin varmaan ottanut vielä sadetunnistimen, mutta kävi niin mukavasti että mieleiseni värinen auto oli jo maassa, niin sain hieman paremman hyvityksen vaihdokistani + alle 2 viikon toimitusajan. auto alle keskiviikkona !!

    Mielenkiinnolla seuraan vastaako Mersun laatu mielikuvia. Edellinen autoni BMW 320d on ollut todella luotettava, mutta tämä uusi C on tosi hieno ja mukava.

      
  • Mikä on mielestäsi ero entiseen BMW autoosi tehon suhteen? Ostin itse vuoden ikäisen 200 cdi;n automaattilla, ja lisäteho ei olisi haitaksi. Muuten auto on kuin hanska käteen.

      
  • Voihan tuo 200cdi olla aika tehoton, kun 220cdi:kin on vielä aika laiska. Vaikka kyllähän niillä kerkeää.

      
  • Lainaus:
    19.06.2004 klo 20:41 HARZ kirjoitti
    Mikä on mielestäsi ero entiseen BMW autoosi tehon suhteen? Ostin itse vuoden ikäisen 200 cdi;n automaattilla, ja lisäteho ei olisi haitaksi. Muuten auto on kuin hanska käteen.


    C200 CDI on teholtaan kesympi 320d BMW:hen verratuna, mutta vääntö on kutakuinkin samalla tasolla. MB:ni on automaattiilaatikolla, ja olen kyllä toistaiseksi ollut tyytyväinen suorituskykyyn joka on tavallaan myös salakavala, koska auto käyttäytyy eleettämästi. 200 CDI ei ole tossu.

    Jos kiihtyvyys 0-100 on tärkeää ota BMW. Jos mukava matkanteko tärkeää, ota MB.

    C270 CDI olis varmaan hyvä yhdistelmä jos budjetti sallii.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit