Skoda octavia

5 kommenttia

Onko kenelläkään kokemuksia 2,0 tdi elegance kombi mallista.Eli kestääkö, millainen käytössä jne.. Kävin ajamassa ja oli todella miellyttävä kokemus. Onhan tuossa vw:n tekniikka, mutta kestääkö se?

  
  • Miksei kestäisi. Ainakin Tuulilasin kestotestissä ylistettiin autoa monin sanoin. Itse olen ajanut 1.6FSI Combilla 20tkm ja tyytyväinen olen.
    Autosta löytyy eniten käyttäjäkokemuksia osoitteessa www.ultimatevw.com

      
  • Loistopeli on B) , ainakin DSG:llä varustettuna, takana + 5000 km, pelkkää talviajoa siis, sekalaisesti 50/50 kaupunki/maantieajoa, ja kulutus 6,2l/100 km, muutenkin miellyttävä ajaa, tarpeeksi tilaa, tehoa, vääntöä yms.Kääntää katseita ja kerää kyselijöitä(kaikki eivät tietenkään tykkää). Jopa poliisitkin kyselivät olenko pitänyt autostani, jaonko ollut mitään ongelmia jne. :saint: Ja tosiaan auto on elegance-varustuksella+
    Maxi Dot-näyttö(suosittelen), Sport alusta+ 17' vanteet, tavaratilan välipohja, roiskeläpät(tulossa), webasto(tulossa).

    [Scodillac muokkasi tätä viestiä 26.03.2006 klo 19:59]
      
  • Hyvä auto se on. Kaverilla oli skoda octavia 1,9tdi (vm. 01). Tykkäsi todella paljon. Vaihtoi skodan sitten uuteen toyotaan 2,0 (d4d), eikä oikein päässyt sinuiksi tojon kanssa. Ajeli kuitenkin n. 60tkm tojolla ja vaihtoi takaisin uuteen skodaan. Ja ilmeisesti ei ole katunut vaihtoa.

      
  • Muutamalla työkaverilla on Octavia. Ajo-ominaisuuksista ovat olleet erimieltä, mutta kestävyyttä ja viattomuutta ovat kaikki kiitelleet.

      
  • Ajettu nyt 7 tonnia, ja mukavasti menee. Ihan normaalirengastus, eikä tulisi mieleenkään mitään suurempia kokoja tai sporttialustoja ottaa, mutta en sano sillä etteikö kannata jos sellaisesta tykkää. Välipohjan tein itse, maksoi about neljäsosan tehdastilatusta. DSG mainio, ainut ongelma näyttää olevan se, että se viivyttelee vedon päällemenossa, jos hidastelujen jälkeen pitäisi äkkiä päästä liikkeelle. Lieneekä vika vai ominaisuus. Ei valittamista.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit