Autot myydään mielikuvilla!

2 kommenttia

Kuten kaikki tiedämme on otsikko tosi. Järjellisesti ajateltuna ei uuden auton ostossa parin vuoden välein ole mitään järkeä?

Itse olen kuitenkin juuri lähettämässä tilausta V50 1,8 Volvosta. Ensin olin varma, että ostan Octavian 1,6 FSI:n. Mutta käytyäni pyytämässä tarjousta molempien edustajilta totesin, että "lähes" kaikilla varusteilla ostettuna Volvo tulee saman hintaiseksi kuin kyseinen Skoda.

Tässä tapauksessa ei minun tarvinnut enää miettiä sekuntiakaan kumman otan, vaikka minulla ei ole Octaviasta mitään huonoa sanottavaa. Minun mielestäni ne ovat erinomaisia autoja molemmat.
Itse (ja vaimoni) arvostan Volvoa vain 2 kertaa enemmän kuin Skodaa eli Volvo lähti tilaukseen...

  
  • Näin se on. Tosin vertailen edelleen Octaviaa Elegance varusteilla ja A4 Avantia. Kyllä vaan hinnassa on ISO ero! Skodaan saat kaikki herkut ja vähän ylimääräistäkin mutta Audi täytyis ottaa perusvarusteilla jotta hinta ei kipua yli viidenkympin kun taas Octavia jää alle 40 K€

    Silti Audi on vahvoilla, ihmeellistä...

    [Sulo muokkasi tätä viestiä 08.09.2005 klo 10:19]
      
  • Minäkin kiinnostuin tästä aiheesta. En tunne kumpaakaan autoa ihan juurta jaksain, mutta minun käsitykseni on, että listahinnoissa on about 7000 euron ero. Skoda 1,6 FSI Elegance varustusta pitäisi nähdäkseni verrata Volvon Kinetic-malliin ja silti jää jotain eroja mielstäni Skodan hyväksi. Toki kirjoitus ei kerro, oliko joku vaihtoauto mukana pelissä jolloin sen arvostus saattaa muuttaa kuvioita?

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit